Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Dat doet hij niet. Heb je wel nagedacht over dat hij je miss niet overstuur wou maken ofzo? Stel nou dat je hem zou uitlachen ofzo (daar zie ik je niet voor aan) Maar hoe moet hij weten hoe jij reageert! En zoals je zei ''ik ze gwat ik wil, ik de wat ik wil, mijn leven, mijn haat, my stuff'' Met nadruk op My Stuff. Het is zijn verhaal en zijn leven. Hij bepaalt wat hij zegt, jij bepaalt niet wat jij hoort. |
| reactie 152
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tjaaaah, misschien heb je gelijk, ben te opgejaagd .. Ik vatte het verkeerd op, en wss heeft hij gelijk, want ik kan al niet gans volgen Ik kon ff niet volgen of het verzonnen was of real, niet dat het uitmaakt .. Sorry Fibros |
| reactie 153
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben ook niet gewend aan het Belgisch, en als ik je als een kleuter zou behandelen zou ik heel anders reageren @Sheala: Thanx |
| reactie 154
|
|
|
What the fuck is wss?? |
| reactie 155
|
|
|
Ze bedoelt volgens mij sws |
| reactie 156
|
|
|
Tja, ik ben ook niet gewend aan Fries Vandaag wel lekker door Nederland gereden, Shit, daar hebben ze nice bruggen ! Wss= Waarschijnlijk, i don't know waarom ik dat zo schrijf, net zoals BJEN =Ben Je Er Nog .. |
| reactie 157
|
|
|
En nice Brugge, vooral de wafels |
| reactie 158
|
|
|
Ik heb het over bruggen, om over te rijden ... |
| reactie 159
|
|
|
Oow.. Echt vreemd, toen ik klein was deed ik dit soort dingen altijd op school. (mensen chill houden) Dit haalt erge herinneringen naar boven :S |
| reactie 160
|
|
|
Wat soort dingen? I know, i'm SO stupid |
| reactie 161
|
|
|
Vroeger stond ik altijd voor iedereen klaar en hield ik het altijd rustig in de klas, ik had veel vriendinnen die elkaar zowat altijd afbitchten. Toen bleef ik zitten en was ik ineens niets meer. Poef! Al mijn vriendinnen kwijt. Toen ben ik ook depressief geworden en dat soort shit. Maarja.. Ik ben der wel overheen. Alleen herinneringen doen me aan bepaalde dingen denken. |
| reactie 162
|
|
|
Het spijt me dat te horen Aah, ff uitstrekken, krak, m'n botten zijn slecht |
| reactie 163
|
|
|
Haha achja. Ik knak altijd me nek. Me ma denk dat het niet goed is maar het voelt zo lekker die kraakende botten |
| reactie 164
|
|
|
aah, daarvan huiver ik, ik haat krakende botten, al vind ik het soms zalig als mijn vuist kraakt |
| reactie 165
|
|
|
Ik word daar altijd rustig van (en van horror en deathmetal) |
| Naar boven | |