Huiskamer: ik moet dit even kwijt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
jellzzz Berichten: 31 |
dit word misschien een beetje een zeur, topic, maar ik moet dit gewoon even kwijt. het gaat de laatste tijd niet zo goed met mij, door migraine en chroniese hoofdpijn ben ik veel ziek thuis, en ik ben een paar maanden geleden overspannen geraakt. ik ben de laatste tijd echt enorm emotioneel, en ik heb bijna elke dag/nacht wel een huilbui. nu heb ik ook een heel lief vriendje, met wie ik al een half jaar verkering heb. hij is echt alles voor me, en onze relatie is echt heel serieus voor onze leeftijd. ik ben zestien en hij is negentien, en we weten al zeker dat we samen willen wonen later. hij is echt heel lief en ik houd zielsveel van hem, maar ik ben ook enorm onzeker, en ik heb verlatingsangst. in het begin ging alles geweldig, maar sinds een paar maanden merk ik dat ik bang ben dat ik hem kwijtraak. ik weet dat dit niet gebeurd, maar ik ben er echt doodsbang voor. ook woont hij nogal verweg, en ik zie hem maar een keer in de twee weken. ik mis hem zo enorm als hij er niet is! en hij mist mij ook enorm. maar dat is niet het ding waar het omgaat. de laatste tijd ben ik zo overemotioneel, dat het niet meer te doen is. gisteren werd mijn vriend een beetje boos op me. hij had ook het volste recht om boos te zijn, achteraf zie ik ook wel dat ik een beetje stom bezig was. maar wat er van binnen gebeurde met me van binnen toen hij dat deed, was zo buiten proporties. ik voelde me zo waardeloos en vreselijk, en ik heb uren liggen huilen. en nu nog steeds zit er een brok in mijn keel. ik wilde dat ik niet zo enorm overdreven hoefde te reageren. maar ik kan gewoon niet anders. weet iemand iets dat helpt? sorry voor dit veel te lange en zeurderige topic |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Is er in het verleden ook iets gebeurd wat zo'n impact op je heeft gehad waardoor je zo heftig op dingen reageert? |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik ga nu waarschijnlijk door wat jij ook had, alleen heb ik t leuke vriendje nooit kunnen hebben, en ik heb die liefde opgegeven. Ik herken je probleem ook met de brok in de keel, bang zijn om hem te verliezen enzo. Het kunnen meerdere dingen zijn die je onzeker maken.. Het kan zijn dat jij m wel vertrouwd, maar dat je hart zegt van niet en dat jij daar tegen vecht. Of dat je het gevoel hebt dat ie te knap voor je is ofzo... Dit heb ik in de meeste instanties. Maar na een ruzie is het het best om het gewoon goed te praten en laten weten hoe jij je er bij voelt hoop dat je hier mee wat kan! Liefs Lucas |
| reactie 3
|
|
|
jellzzz Berichten: 31 |
patros-fibros, nee, niet echt, ik heb het altijd naar gevonden als iemand boos op me werd, want ik vind het vreselijk om fouten te maken. Maar er is nooit iets gebeurd dat er voor zou zorgen dat ik zo heftig reageer Hardboy, bedank voor je advies, ik denk inderdaad welleens dat mijn vriendje te goed voor mij is ja. En, sommige mensen zeggen: je kan pas van iemand houden als je van jezelf houd.muschien klopt dat wel gewoon. |
| reactie 4
|
|
|
DatEneMeisje Berichten: 8 |
Geen vriend, geen stress, geen niks. |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Helemaal mee eens DatEneMeisje |
| reactie 6
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geen vriend = geen stress = geen niks = wel iets |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja verlatingsangst heb ik ook wel last van; ik ben zelf ook harstikke bang dat ik mijn vrienden verlies, al weet ik dat die zorgen niet nodig zijn. En ach, iedereen is wel eens boos. Ik weet niet wat voor stoms je gedaan hebt maar als je duidelijk uitlegt waarom enz. zal hij het wel begrijpen. En die verre afstand; op liefde zit gelukkig geen afstand (en leeftijd) op. Al valt die leeftijd best mee, 3 jaar verschil. Sterkte ermee |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik kan er niet over meespreken, ik heb nog nooit verkering gehad, maar ik wens je super veel beterschap toe |
| Naar boven | |