Stel je voor: Nieuweling
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MyrthV Berichten: 3 |
Hallo allemaal, zoals het onderwerp al zegt, ik ben nieuw hier en ik probeer een beetje uit te vinden hoe het hier allemaal werkt... zijn er dingen die ik echt moet weten of in ieder geval gezien moet hebben? Ook ben ik gewoon opzoek naar gezelligheid en hoop ik geïnspireerd te worden door gedichten van misschien wel 1 van jullie! Liefs. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
tuurlijk welkom hier!! wat je echt moet weten: Gedichten insturen natuurlijk wij lezen ze graag van je! grz auti2 |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom hier, de gezelligheid ga je vast vinden hier |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Welkom! Als het hier niet gezellig is, dan is er echt iets mis met deze site. En wat je echt eens een keer moet zien, mijn gedichten |
| reactie 4
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Welkom hier Is beide, lezen en geinspireerd raken door de gedichten van anderen hoe alles werkt, leer je zodoende veel succes en vooral veel plezier hier |
| reactie 5
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Welkom ! Veel lees en dicht plezier gewenst |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom(:! veel plezier met lezen/schrijven, en ik ben benieuwd naar je gedichten! liefs, Rianne |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Heel erg welkom! |
| reactie 8
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Heel erg welkom hier, ben benieuwd naar je gedichten! Liefs Vicky |
| reactie 9
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Een hartelijk welkom, ik heb je gedichten gelezen, waardering! Liefs, Marill. |
| reactie 10
|
|
|
Ah, heel erg bedankt iedereen! Wat zijn jullie lief, niet verwacht overigens. De meeste forums zijn zeer gesloten... In ieder geval, ik probeer hier mijn draai te vinden wat goed gaat met van die lieve reacties van jullie. Na mijn toetsweek waar ik nu helaas in zit, ( druk druk druk dus ) hoop ik weer meer te gaan schrijven en het aan jullie te kunnen tonen en hoop ik ook heel veel mooie dingen van jullie te gaan lezen. Dus als ik nu even niet actief ben, excuses! Liefs. |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel succes met je toetsweek dan |
| reactie 12
|
|
|
Danku! |
| reactie 13
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Mocht je tijd en zin hebben, kijk dan ook eens bij mijn gedichten |
| reactie 14
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Welkom in deze ongelovelijk onmisbare en geweldige site! Ik hoop dat deze site jou veel plezier mag geven. En dat je door middel van de gedichten van deze allemaal unieke dichters en dichtsters veel inspiratie opdoet. Zo jij jou dichtkunsten kunt verbeteren. Ik hoop voor jou dat jij over een poosje veel fans in je lijstje hebt staan. Die kun je vinden op de pagina waar jij jou favoriete dichters ook hebt staan. En stel, als je je eens verveelt. Je mag natuurlijk dan altijd een kijkje nemen in mijn ruim 400 gedichten. Ik hoop echt dat jij de gezelligheid zult vinden en dat jij eventueel goed contacten zult maken met de leden, en indien je dat nodig bent dat je ook het vertrouwen en de vriendschap zult vinden. Nogmaals welkom en veel plezier. Jolien |
| Naar boven | |