1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Omschrijving van dit gedicht

1
datum 23-06-13 01:23
startpost
DJolien
Het valt mij op dat er veel leden en bezoekers zijn die vergeten om de eventuele bijgevoegde omschrijving van het gedicht te lezen. En als deze er wel is, maar niet gelezen word. Dan lezen mensen een gedicht en wensen ze sterkte of geven adviezen. Terwijl als de omschrijving gelezen werd dan was duidelijk geweest dat het een fictief gedicht was en er helemaal geen sterkte nodig was.
Iets om op te letten als je reageert. Want ik vind het soms irritant om te mailen dat er niks aan de hand is. Het is enkel een gedicht die ik had bedacht.
Ben ik de enige die daar wel eens last van heeft of zijn er meer die het opgevallen is?

Groet Jolien
datum 23-06-13 08:52
reactie 1
marill
Het gebeurt wel vaker ja.
Fictief is dan zo gevoelig beschreven dat het als echt wordt ervaren en jouw gedicht is daar het bewijs van.
Als dichteres een groot compliment.
Liefs,
Marill.
datum 24-06-13 20:23
reactie 2
Patros-Fibros
Ik schrok eerst wel een beetje van je gedicht, ik ben blij dat het niet echt bij jou is gebeurd
datum 24-06-13 23:18
reactie 3
DJolien
Ja dat snap ik. Mensen zien pas later wat de omschrijving is, en dat is jammer. Want het is eigenlijk een bijvoeging die het gedicht verduidelijkt. Ik lees wanneer er een omschrijving bij staat, altijd de omschrijving. Ik doe dat automatisch. Maar dat doet niet iedereen. Zij gaan recht op het gedicht af en de rest is een wazig deel. Sommige zien niet eens door wie het gedicht geschreven is. Wat ik bij mijzelf niet in kan denken. Want ik bekijk alles op z'n pagina. Weet niet of er mensen zijn die zich er in herkennen. Maar dat maakt ook niet uit. Waar mij het vooral omgaat... als het over 'echte' onderwerpen gaat. Kijk dan eerst eventjes voor er een reactie gegeven word. Omdat wanneer je niet leest. Je maakt dan onnodig paniek en zorgen en medelijden en dergelijke terwijl er niks
aan de hand is. En dat vindt ik soms wel eens vervelend, en ik ben de enige niet.
Naar boven

1

Reageren op: Omschrijving van dit gedicht

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.