Gedichten check: Tips/Aanvullingen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Hebben jullie misschien tips of aanvullingen voor dit gedicht? Ik ben er niet tevreden over. Bedankt alvast! Je bent vrij Je bent vrij, fladder maar rond Leef je mooiste dromen En geniet van alles daar Wat je hier is afgenomen Je bent vrij, fladder maar rond Kijk soms even naar beneden En zie hoe trots wij op je zijn Dat je zo dapper hebt gestreden Je bent vrij, fladder maar rond Je leeft in de oneindigheid Je hebt het zo verdiend Na die ontzettend zware strijd Je bent vrij, fladder maar rond Je bent veilig bij de heer Voor altijd zullen we je missen En dat doet heel erg zeer Je bent vrij, fladder maar rond Ook al ben je oneindig ver We zullen elke avond kijken Naar jou stralende ster |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het lijkt mij leuker als 'fladder' verandert wordt in 'vlieg' 'Naar jou stralende ster' moet 'Naar jouw stralende ster' Verder is het een goed gedicht |
| reactie 2
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
zo enorm mooi , vlieg is netter, maar fladder zegt het eigenlijk heel duidelijk prachtig gedicht |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
ik weet niet waar je ontevreden over bent, toen ik begon met lezen dacht ik aan een vlinder, bij het eind van je eerste deel wist ik dat het over iemand ging die gestorven is. Persoonlijk zou ik het zo laten. Misschien zie je ooit een prachtige vlinder en dan denk je aan deze persoon. Sterkte. |
| Naar boven | |