Gedichten check: Afscheid school
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 55 |
halloo allemaal, ik het autisme en adhd, daarom ga ik volgend jaar naar het vso (voortgezet speciaal onderwijs) daarom heb ik het volgende gedicht gemaakt: Afscheid is iets achterlaten is iets loslaten Afscheid nemen is zo moeilijk doet zo'n pijn afscheid kan ik dat wel? De toekomst is een groot vraagteken Wat staat me te wachten? alles wordt nieuw alles wordt anders alles is onzeker een praatje: hoe gaat het? een knipoog: je kan het! een high five: we gaan ervoor! dat gaf me hoop |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel mooi. Veel succes alvast (maar eerst vakantie houden he |
| reactie 2
|
|
|
ja tuurlijk, maar ik wordt wel gek van onzekerheid weet nog niet of het kan, moet eerste papier hebben van rec in nijmegen en weet ook nog niet precies waarnaartoe |
| reactie 3
|
|
|
kubrax Berichten: 54 |
mooi veel succes op je nieuwe school ! |
| reactie 4
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
weet precies hoe je je nu voelt ik moet ook beslissen of ik na een andere school ga maar heb volgend jaar eindexamen en iedereen heeft een andere mening/ advies. ik wordt er helemaal gek van |
| reactie 5
|
|
|
waarom zou jij van school moeten dan??? |
| reactie 6
|
|
|
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Ik heb ook last van onzekerheid en ik heb ook autisme. Over een paar weken maak ik iets helemaal spannends mee. Maar helemaal onzeker voel ik me niet, ik maak me ook niet echt zorgen. Ik denk er best positief over. En dat kan jij ook proberen, je niet al te veel zorgen maken. Positief denken. Toi toi toi |
| reactie 7
|
|
|
ik probeer ook positief te blijven, gelukkig sterkt mijn geloof me, ik ben christen ik voel Gods nabijheid in mijn leven en dat geeft troost hoe onzeker alles ook is ondhoud: God heeft jou en mijn toekomst onwankelbaar vast in Zijn Handen! auti2 |
| reactie 8
|
|
|
Kijk, dat is goed Zelf geloof ik ook in Jezus. En daardoor maak ik me ook niet veel zorgen om de toekomst. 'Ben je niets Jezus is alles in alles en Hij is van alles het Hoofd kun je niets Jezus zegt 'alles ja alles is mogelijk wie gelooft'' (Alles In Alles - Elly en Rikkert, 1980) |
| reactie 9
|
|
|
Dat geloof ik zeker ja, gelukkig is Hij niet afhankelijk van ons, |
| reactie 10
|
|
|
Zeker weten |
| reactie 11
|
|
|
Hij maakt nooit fouten. Hij kan alles, wat jij als moeilijk ervaart, ten goede wenden. daar geloof ik in, het geeft me kracht om door te gaan ookal kom ik misschien nooit achter Zijn bedoelingen, Het is Goed van God doet!!!!!!! |
| reactie 12
|
|
|
Dat is mooi dat je dat gelooft Het is zeker goed |
| reactie 13
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
Ik moet van school omdat ik heel erg gepest wordt en school er niks aan wil doen. En de paar vriendinnen die ik had zijn nu boos op mij en negeren me. En Ze hebben al mijn geheimen doorverteld. En ik sta nu dus alsmaar alleen. |
| reactie 14
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Tamara: je staat pas alleen als je zonder God bent, Hij zal je beschermen. Ik zie mezelf niet als Hem, maar ik wil je ook graag helpen |
| reactie 15
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Heel mooi beschreven wat dit met je doet...die onzekerheid is ook heel moeilijk, probeer zo veel mogelijk informatie te verzamelen dat er wat veiligheid komt. Natuurlijk kan je niet alle onzekerheid wegnemen maar elk klein ding is meegenomen. Succes meid en laat het geloof je meenemen naar een mooie plek waar je je veilig kan voelen...Liefs Vicky |
| Naar boven | |