Stel je voor: It's dangerous to go alone
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Paulinator Berichten: 5 |
Bonjour! Ik ben Paulinator, luister irl naar de naam Paul, en op dit moment 15 jaar oud. Als je de titel snapt dan weet je meteen mijn interesses. Zo niet? Ik leg het wel ff uit. De zin It's dangerous to go alone, take this komt uit de game The Legend of Zelda (1985 als ik het goed heb) en is zeer bekent onder gamers. Ik ben dus gamer en dan met name Nintendo maar speel ook Minecraft. Ik heb niets met dichten/schrijven of gedichten/verhalen en kom hier alleen om dit forum een beetje op te vrolijke Ik zal binnekort een profielfoto plaatsen maar ik zit nu achter mijn 3DS en daar heb ik geen leuke foto op. Nog ff een vraagje: Waar kan ik de forumregels vinden |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Welkom Paul! Waar kom je vandaan? |
| reactie 2
|
|
|
Ik kan nu een hele flauwe opmerking maken die met bijen te maken heeft Uit Vlaardingen. Oh dan zeg ik ook meteen ff hoe ik hier kwam (en ik zeggen dat ik niets met schrijven heb :S ): Ik moest voor een fictie opdracht 2 gedichten hebben en googelde dus gewoon "gedichten". Ik kwam op deze site en ging ff rond kijken en toen kwam ik op het forum. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom hier |
| reactie 4
|
|
|
O_O Is het besmettelijk?! Dankje |
| reactie 5
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Voor mij mag je je bijen-opmerking wel zeggen hoor, ik heb er geen problemen mee |
| Naar boven | |