Gedichten check: De hel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
gekke-ikke Berichten: 28 |
Heey ik sta met dit gedicht in de stem ronde van deze dicht wedstrijd. Ik zit heel erg met mezelf in de war. Kunnen jullie me misschien helpen als iemand dit ook heeft meegemaakt. En natuurlijk met tips en stemmen. Dank jullie wel de hel opgesloten ver van alles waar ik van hou word in de gaten gehouden ver weg van jou mag niets meer alleen mis de mensen die me steunden mis de krachten om me heen de pilaren waar ik op kon leunen word behandeld als gek moet van alles afblijven en overleven in een hel zonder iets om in te kunnen vluchten thuis behandeld als klein kind niets alleen kunnen niets zonder andere mogen niets zijnd voel me erger en erger stort totaal in maar kan het niet meer uiten alles tegen mijn zin hoelang moet ik nog elke week weer de vraag mag ik weg of moet ik blijven wanneer mag ik uit deze hel andere mensen schieten in het rond ik alleen in mijn hoofd niet gezond waarom ik hier en zij daar ik heb toch niets misdaan ik heb niemand vermoord niemand verkracht ben alleen gewoon gestoord |
| reactie 1
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Hoi... gaat ie? Mooie rijm meisje, vrouw, dame, fraulein, ou madame... :/ Ik hoop je snel een plekkie vind waar je ff weg bent van alles en lekker als een godin in Frankrijk kan zijn met jezelf. Weet niet waar je woont? Luxemburg... kom je uit die richting mss? Na... bel me... of sms me maar, ik ga je niet terug bellen hoor... of zonder nummer weergave bellen.. hoe jong bent je eigenlijk? Ik ben 32 jaar..en... dakloos... vrijwillig... maar mocht je hier in de buurt van Bussum komen, bel me even.. na14.00 graag. Hopelijk mag ik dan klaar met werken. Vrijwillig... en daarna reintegreren in werk. Langzaam opbouwen naar min 40uur per weeken an verder... zonder dope.. behalve wietje... Blijf iig van hardrugs af, waarschuwing segmaar... neu.. ughm.. 7 over 7, nog klein half uurtje.. Jointje roken, geen probleem mee.. ik dan.. en u? ik ga ff rennen buiten, lekker koel. Hou je koppie in de gaten, en spiegels werkt niet zo... Probeer eens met je ogen dicht... naar een spiegel lopen... en ogen dicht houden, jezelf inzien, omarmen, respecteren, liefhebben,... nee ogen dicht.. zo lang mogelijk, 5 8 of 10 minuten..en voordat je je ogen opent na 5 minuten.... eerst je verwachtig schetsen... en kijk maar recht naar jezelf...in de spiegel.... oefenen. Schijd an die mensen overal,, hier tenminste.... laat je niet krenken.. ok? Maar ff over waar ik woon... heel mooi... groen, bos... heide... schotse hooglanders, crailo dierenasiel... lat wat van je horen... nogmaals.. een heel bijzondere rijm... na ja soms lees ik hier wat en inspiratie opdoen. ik ga werken "Crailo Yvu22 (Youri van Unen Oudshoorn) |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het is goed geschreven, ik heb er geen woorden voor bijna. Sterk gedicht. Ik wens je veel sterkte toe |
| reactie 3
|
|
|
gekke-ikke Berichten: 28 |
Dankje wel sommige gedichten zoals deze zijn heel belangrijk voor mij omdat er zoveel van mij inzit En Yvu22 ik ben 15 ik woon in haarlem |
| reactie 4
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
wauw... heel goed gedicht....xx |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het is een supergoed gedicht! Hopelijk worden mijn gedichten ook zo goed Veel succes, en sterkte |
| Naar boven | |