Gedichten check: Meneer de wind
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Raphz Berichten: 2 |
Een laat avond probeersel, wat vinden jullie ervan? Meneer de wind ik sprak tot de wind dag wind dag koude meneer wat ben jij goed gezind ondanks dit slechte weer je lacht en ik speel ik hoor je tot hier ik voel je gestreel wat een plezier Maar toen kwam april en was het windstil ik voelde me zo eenzaam omringd door metaal opende mijn raam en duwde op het gaspedaal Aaaah daar is hij weer die koude meneer |
| reactie 1
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Ik vind m grappig en leuk haha |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
heeft humor en leest fijn |
| reactie 3
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Sluit me aan, leuk! |
| reactie 4
|
|
|
Raphz Berichten: 2 |
Bedankt! Ik heb gemerkt dat meerdere mensen hier eerder zware thema's aankaarten d.m.v. het dichten. Echter hou ik meer van iets licht, in het dagelijks leven probeer ik mij ook zo weinig mogelijk aan te trekken van de negatievere kanten. Een tip dat ik jullie allemaal zou willen geven! Verder weet ik nooit goed waar de grens tussen een licht gedicht en een kindergedicht zich bevind... |
| reactie 5
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
leuk bedacht ! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Raphz Ik waardeer het dat je meedenkt, dat doe ik ook. Er is een maar... en dat is het gezegde dat je een kanarie niet kan laten zingen als een nachtegaal. Het kleurrijke van het dichten hier is de veelzijdigheid van onderwerpen. Laat iedereen gaan zoals ze gaan en maak en lees zelf gedichten waar jezelf achter kunt staan! |
| Naar boven | |