Gedichten check: Zoekt nog een titel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
''In tijden van nood , merk je wie je echte vrienden zijn '' Maar is dat wel zo ? Het ene moment wil je me niet kwijt , en het andere moment boeit het je niks. Nu heb ik je nodig , maar je geeft geen gehoor . Maar als ik de volgende dag zeg dat ik heb gekrast Omdat ik iemand nodig had , maar er niemand was Dan ben ik een ''sukkel'' Jij weet niet hoe rot dat voelt als je dat zegt . Ik vraag om hulp je leest het , maar besluit vervolgens niet te antwoorden Nou dan toch niet ? Dan los ik het op op mijn manier Heb je dan het recht om te zeggen dat ik een ''sukkel'' ben ? Het ene moment begrijp je me Dan voel ik me goed Maar het andere moment , dan antwoord je kortaf of helemaal niet Dat is niet wat ik nodig heb Ik wil iemand die er áltijd voor me is En die niet denkt dat het na een tijdje wel goed is En mijn gezeur niet meer wil horen Je weet niet wat er in mijn hoofd omgaat Ik weet het zelf nieteens Het is zo druk in me hoofd Ik kan niks meer Heb geen uitlaat klep Voel me opgesloten in mijn eigen hoofd En zeker als er niemand is om mee te praten Ik vraag alleen dat ene beetje zekerheid ... Is dat dan al te veel ?!? ik zoek hiervoor dus nog een titel .. enuh , plaatsen of niet ? |
| reactie 1
|
|
|
tamara1997 Berichten: 45 |
super mooi gedicht en heel herkenbaar. zeker plaatsen!!!!!!! titelsuggestie: ben jij een echte vriend??? |
| Naar boven | |