Gedichten check: Graag je mening!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
wijzestomkop Berichten: 3 |
Hello iedereen Ik ben net begonnen met schrijven en zou graag eens wat meningen horen bij mijn 'eerste' gedicht.. Ik ben nogal onzeker over de dingen die ik schrijf en ben altijd bang geweest om deze naar buiten te brengen. Wat vind je ervan en wat kan beter of anders? Bedankt en blijven schrijven ;-) xxx De buitenkant Ik wil zijn zoals jij Datgene dat ik haat De oppervlakkigheid Ik wil mee dansen op het ritme van het leven Nooit meer denkend aan ‘Dit is maar voor even’ Ik wil de levenslust die brandt in jouw ogen Ik wil jouw lieve lach En dat ze me eindelijk geloven Vertel me het me ‘wie ben ik?’ Haal me uit mijn verstrooide gedachten Voordat ik stik Leer me kijken Verder en oneindig Totdat ‘Ik’ op mij begint te lijken Ik wil zijn zoals jij Met de stroom in meevaren Nietswetend zijn Ik wil opstaan en slapen in jouw gedachten Zelfs degene die iedereen zou verachten Want het is niets vergeleken Nooit iets vergeleken Met waar ik onder ben bezweken Ik ruim ze op en zet ze in de kou Geef me dat beetje hoop Dat ik zie schitteren in jou Vertel me het me ‘wie ben ik?’ Haal me uit mijn verstrooide gedachten Voordat ik stik Leer me kijken Verder en oneindig Totdat ‘Ik’ op mij begint te lijken Het gras lijkt groener Altijd groener aan de overkant Leer me acteren ik wil lijken op jou Aan de buitenkant |
| reactie 1
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whauw heel mooi vooral dat ''leer me acteren , ik wil ijken op jou . Aan de buitenkant '' |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
je kunt niet worden zoals ik als je alleen de buitenkant ziet want als ook ik van binnen stik zie jij het niet sorry misschien niet de reactie die je verwacht, tip, let wel op fouten in je tekst, verder is mijn reactie op je inhoud wel duidelijk denk ik. Liefs, Marill. |
| reactie 3
|
|
|
wijzestomkop Berichten: 3 |
Ja ik zie de foutjes, ik had ze verbeterd maar heb dus blijkbaar de niet verbeterde versie naar hier geplakt |
| Naar boven | |