Gedichten check: Pesten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Dit is wat ik van jouw vind Ik noem jou dus ook een kleine kind Je doet dom En stom want je zit te pesten En dat voelt aan als meppen Ik heb helemaal niks gemeens gezegd tegen jouw Maar ik weet wel duizenden redenen waarom ik dat wel moeten zou Maar ik doe het niet griet Ik zal en ga me nooit tot jouw niveau verlagen Hoe lang je me ook gaat zitten uitdagen Sorry voor deze gedicht. Maar ik word gepest op whatsapp. En ik heb het al tegen haar vriendin verteld. En mijn broer weet het ook. Dus ik word nu dus een soort van geholpen. Maar ik moest het er toch even uit dus daarom deze gedicht. |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Blokkeer die personen dan gewoon, heb je er ook geen last meer van |
| reactie 2
|
|
|
Heb ik al eens gedaan. Maar ze weet waar ik woon en ze verteld het dan misschien aan mijn vriendin dat ook haar vriendin is. En dan gaat zij weer zeker lomp doen. |
| reactie 3
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als ze een echt vriendin is, dan kiest ze voor jou. Als ze dat niet is, dan kun je betere vriendinnen krijgen. Je hoeft er niet over in te zitten, het komt goed. Reken daar maar op |
| reactie 4
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Ik begrijp dat je boos bent en deze "open brief" schrijft. Maar het hoort denk ik niet thuis in de gedichtencheck toch? |
| reactie 5
|
|
|
Ik vind van wel. |
| reactie 6
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Dat mag natuurlijk 😊 |