Gedichten check: graag jullie mening: 'opgesloten'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mohaalsmeer Berichten: 2 |
Opgesloten, onbewogen voorgelogen. De muren praten, ze haten en kijken. Ja ze houden me in de gaten. Uren turen die muren, willen me gek hebben als een gek. HOU JE BEK, HOU JE BEK! Ik sla mezelf erdoorheen, letterlijk me arm en been. Maar 't gaat niet, de muren te dik. Nog maar één optie, alles in de fik! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Reageren op wat? inhoud? Indeling? Of het wel een gedicht is? Roept u maar..... Henk |
| reactie 2
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Inhoud: beetje groffe woorden voor een nette site Indeling: een goed gedicht is pas leesbaar als het in alinea's wordt verdeeld Gedicht: opzich kan het ermee door als je punt 2 volgt |
| reactie 3
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Hier schuilt een goed gedicht in. Nu nog "ruwe bolster, blanke pit", maar een goed begin. Inderdaad een kwestie van even nadenken over een goed lopende en leesbare indeling. Dat maakt je boodschap veel krachtiger. Tip: Verplaats je in de lezer |
| reactie 4
|
|
|
mohaalsmeer Berichten: 2 |
Halloo, echt super bedankt voor de tips, daar kan ik zeker mee aan het werk! |
| reactie 5
|
|
|
wijzestomkop Berichten: 3 |
Ik vind dat de groffe woorden mogen! Geen echte mening maar vind hem wel leuk! |
| reactie 6
|
|
|
Boendy Berichten: 1 |
Ik sluit me geheel aan bij de mening van 'Reiziger' . Het pakte me meteen en voelde me in een isoleercel. De wanhoop! de stukken zinnen bij de komma onder elkaar zetten en de leestekens weglaten niet me arm, maar mijn arm niet 't maar het. ' nog maar één optie' past er niet mooi in zou ik wat anders op verzinnen. nu ja, dat is mijn mening succes Boendy |
| reactie 7
|
|
|
Marschris Berichten: 6 |
Ik denk geschreven juist in een bepaalde "wanhoops" bui. Dus oprecht...dan mag grof taal gebruik vind ik persoonlijk.. |
| Naar boven | |