Gedichten check: 2 Minuten....ademloos
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Stilte, Diepgang, Vonk, Vrede ademen... 2 twee minuten stilte voor hun voor jou voor mij opdat we altijd vrij mogen zijn --- even twee minuten samen stil staan Tegen oorlog Voor vrede vrij gaan..en vrij staan vrijheid voortaan --- dankzij hun die ons voor zijn gegaan een gevecht voor vrijheid en vrede welke in ons en onze toekomst voort zal blijven bestaan Fijne avond, dromen zijn echt..... als je wil.... dan zal het vorm krijgen, gaat niet- bestaat niet |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben eventjes 2 minuten ademloos door dit gedicht. Echt goed geschreven |
| reactie 2
|
|
|
lauracarrotlover1D Berichten: 3 |
echt een prachtig gedicht. het zorgt weer dat ik stof heb om over na te denken. echt beautiful. |
| reactie 3
|
|
|
dankjelief..... @ |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Staat ie al op de site? |
| reactie 5
|
|
|
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/84545/%27%272%27%27_stilte%2c_diepgang%2c_om_adem_te_winnen%2c_vrede_te_spreken_%3b%29/ werkt dat? laat me anders even weten o ja, er staat er een op de check, beetje een wir - war, maar het kwam uity 1 klein klad-schrijven, welke ik opgenomen heb op cam..... mocht je 15 minuutjes kunnen aankijken op tube, slechts een kleine tekst, wat ik probeerde van binnen uit tot pen, en vertaling te brengen, emotie en beelden en asciocatieve dingetje etc ..*, iig wel met stotteren Opnemen, terwijl ik mijn proces tot ergens vastleg. dun like it. Heeft wel iets, door vooral het storen bij het opnemen met de muziek, per ongeluk, computer nie helemal 100 kijk maar, jonge heer www.youtube.com/watch?v=8WzbFAIKdho iig, dank je voor je schrijven en waardering... Goed slapen, morgen een dag <> Yvu22 |
| Naar boven | |