Gedichten check: Stop .. Alsjeblieft
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
We kennen elkaar nog niet zo lang , Maar we delen , delen alles met elkaar Dat was wat ik dacht .. Ik dacht dat ik het meeste van je wist Totdat je me vertelde dat je pro-ana hebt Het kwam als een schok , ik weet het nog zo goed Ik kende je niet echt , maar geloof me ik ben huilend naar mijn bed gegaan Zoveel tranen heb ik laten vallen .. zoveel ... Als ik jou niet meer heb , heb ik niemand meer Je verteld in geuren en kleuren dat je 43 kilo weegt En hoe je telkens weer je vinger in je keel steekt Hoe je telkens weer traint en elke dag in de min komt Je wilt de 35 halen , dan zou je blij zijn dat is wat je zegt Ik ben boos .. Want je wilt geen hulp Jij bent boos .. Want je zegt dat je niet om hulp hebt gevraagd Ik ben bang .. Want ik wil je echt niet kwijt Jij bent bang .. Voor de stemmen in je hoofd , die je dwingen niet te eten Ik ben doods en doods verdrietig .. Want dit kan je jezelf toch niet aandoen ? Jij bent verdrietig .. Als je geen controle over je lichaam hebt en het er niet uitgekotst krijgt Wij .. Nu is er nog een wij , maar ik weet dat dit fout afloopt . Hulp zoeken nee dat is niks voor jou Ik wil je niet dwingen want dan word je boos , ik wil je niet helpen met niet eten . Want dan is het straks ook mijn schuld Liefe Jet .. Ik wil je niet kwijt , dus stop dit gedicht is dus voor mijn vriendin ( Jet ) , ze betekend heel veel voor me . Ik weet dat dit gedicht geen zin heeft en laat dit niet aan haar lezen , misschien ooit .. Ik wilde dit gewoon delen omdat ik me er echt mega mega slecht over voel |
| reactie 1
|
|
|
lauracarrotlover1D Berichten: 3 |
ik zou het haar wel laten lezen, want misschien is dit de sleutel die haar zal helpen. ze zal het waarschijnlijk niet leuk vinden, maar ze zal wel gaan nadenken. ik hoop zo erg voor jou en je vriendin dat ze stopt. veel liefs en succes van mij. |
| reactie 2
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik hoorde van meer mensen dat ik heb haar moest laten lezen , inmiddels heb ik dat gedaan . Het heeft ( meer dan ik dacht ) effect bij haar gehad . Ze heeft me verteld over de strijd in haar hoofd . Ze heeft me verteld dat ze bang is om te stoppen , bang is om door te gaan . Het is me duidelijk geworden dat ze ana ziet als een uitweg voor alle andere dingen . Maar ook zij is bang ... Ik ben nu rustig met haar aan het praten en zeggen dat ze hulp moet zoeken. Ik moet maar zien of dat werkt , maar in ieder geval is ze er zich nu van bewust dat ik veel om haar geef ! p.s ik jou je/julie op de hoogte |
| reactie 3
|
|
|
lauracarrotlover1D Berichten: 3 |
ik snap haar helemaal, maar het gaat dus al de goeie kant op, dat is mooi. |
| reactie 4
|
|
|
lutwine Berichten: 33 |
er staan toch mooie gedichten op het forum, ik ben echt content dat ik 1001gedichten heb leren kennen! grappige, emotionele, zware gedichten, zo te zien geraken hier heel veel mensen hun emoties van allerlei aard kwijt! groetjes lutwine |
| Naar boven | |