1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Uitgebreide zoekfunctie

1
datum 28-04-13 13:04
startpost
besto
Goedemiddag!

Ik was even bezig met een iets uitgebreidere versie van de zoekfunctie, die zullen we binnenkort toevoegen naast de gewone al bestaande zoekfunctie.

Heb hem nu hier staan: www.1001gedichten.nl/zoek-uitgebreid/

Hoor graag of hier nog iets aan toegevoegd moet worden.

Groet,

Matthijs
datum 28-04-13 14:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Oke goed! En ik vind niet dat er nog iets bij hoeft. Goed bezig
datum 28-04-13 16:41
reactie 2
huibvanriet
Hallo Matthijs,

Als aanvulling. Onder de optie 'zoek in' (tags, titel etc.) zou nog de optie zoeken op 'schrijver' toegevoegd moeten worden. Als ik nu in de eerste zoekoptie (zoekterm) mijn naam intyp, krijg ik ook de gedichten te zien met in de titel het woord 'riet'. Dit is niet de bedoeling als iemand alleen mijn gedichten zoekt.
Verder vind ik de uitgebreide zoekoptie een waardevolle toevoeging.

Groet Huib
datum 28-04-13 19:29
reactie 3
besto
Hoi Huib,

Dat is misschien wel een goed idee. Op dit moment wordt er niet gezocht op schrijver überhaupt. Zat nog wel te denken aan een manier om de schrijver toe te voegen, hier kan ik wel iets mee denk ik.

Dank!

Groet,

Matthijs

Update: Nog even over nagedacht, is het niet makkelijker om daarnaast een zoekformulier te maken zoals bij de ledenlijst waar mensen naar leden kunnen zoeken? Op hun profielpagina staan vervolgens alle gedichten wel...

Direct even toegepast, is het zoals het nu is voldoende om op gebruikers te kunnen zoeken?
Naar boven

1

Reageren op: Uitgebreide zoekfunctie

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.