Gedichten check: respect
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1.058 |
respect misschien tot jullie spijt spreek ik mijn waarheid al heb ik mijn gebreken toch wil ik spreken in dit land is altijd wat aan de hand al spreekt men over respect ergens zit er een defect heeft men recht tot meningsuiting dan ontstaat er kortsluiting voorbeelden hoef ik niet te noemen zelfs beelden wil ik liever niet in zoemen die op mijn lens staan gegraveerd daarvan heb ik wel geleerd helaas is dat niet voor iedereen wie gooide ook alweer de eerste steen uit mijn straat en plein alles is kort en klein daar zit ik flink van te balen want iemand komt mijn geld halen al vroeg in de morgen ga ik zorgen dat ik op mijn werk kom iedereen weet waarom om te overleven in dit te dure leven kan ik net alles betalen dus jullie snappen nu mijn balen waarom dit zo moet zijn? waarom geen rust op straat en plein waarom dit allemaal moet stuk maken andermans goed? als hardwerkend mens kom ik ooit aan de grens van mijn emoties niet wetend wat ik dan verlies.... ....misschien mijn respect wat is dan het effect? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
zeer mooi! en heel goed geschreven!! Ook wel een stukje herkenbaar, deze zet ik direct bij m'n favorieten! |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
dank je Elke, al zou ik willen dat het anders is. Gelukkig is 30 april rustig verlopen, zoals het hoort te zijn, een gezellig feest voor iedereen. Lieve groet. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedicht, goed geschreven |
| Naar boven | |