Huiskamer: Fout bij plaatsen van Gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Ik krijg de hele tijd de melding: Voer 1 tot 6 tags in, terwijl ik dat al lang heb gedaan. Nu kan ik geen gedichten meer insturen. Komt er snel een oplossing? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Wat heb je precies ingevoerd bij tags? Heb die foutmelding hier niet... |
| reactie 2
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Dat heb ik ook! Alleen is het dat als ik meer dan 1 tags wil zetten dat ik dan 6 dingen moet bedenken. En Als ik dat doe lukt het nog niet. Dus dan typ ik maar 1 tags. Maar eerst was het niet zo dus vind ik het wel jammer. |
| reactie 3
|
|
|
Dat is wel vreemd, we krijgen wel gedichten binnen met verschillende aantallen tags. Ik zie ook geen wijzigingen in het systeem... Die foutmelding hoor je alleen te krijgen wanneer je 0 tags invult of bij meer dan 6. Hoe vullen jullie de tags in? |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb het nu ook. Ik vul altijd 3 tags in trouwens |
| reactie 5
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Ik vul het gewoon in. En bij mij ligt het er aan of ik genoeg woorden kan bedenken als tags. |
| reactie 6
|
|
|
Heel apart, normaal is het zo met fouten dat het dan bij iedereen zo is. Maar ik heb er zelf geen last van, dat maakt het lastig om uit te zoeken wat er fout gaat. Ik ga er even iets op bedenken... morgen meer! |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
vreemd, nu heb ik wel gewoon een gedicht kunnen plaatsen en heb ik drie tags ingevuld. Zetten jullie wel een komma tussen de tags en geen spatie? |
| reactie 8
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zet er altijd komma's tussen, dus dat kan het probleem niet zijn |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Wat raar, nu kan ik wel gewoon een gedicht plaatsen. |