Gedichten check: Samen gaan we er doorheen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jette1996 Berichten: 15 |
Het leven gaat niet altijd zo als je hoopt, soms gaat het slecht en soms gaat het goed. Het kan elk moment veranderen, maar weet dat je ook van het leven moet genieten. Neem de tijd om te leven, neem de tijd om er te zijn. Laat de andere maar die dom doen, laat ze maar zijn wie ze zijn. Diegene die zo doen zijn niet goed, als je ze aandacht geeft gaan ze door. Dus laat ze maar die veraders, we gaan er samen door. Ik weet dat het moeilijk is, maar hou vol! Ik ben er voor je, en zou er altijd voor je zijn. Dus als er iets is, ga niet domme dingen doen. Maar kom naar mij en zeg het maar, want ik vertel niet als sommige alles door. Dit is voor een vriend van mij. Omdat ik hem leuk vind wordt hij gepest en zit in een dip. |
| reactie 1
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Heey Jette Mooi gedicht. GaZoDoorMeid |
| reactie 2
|
|
|
Paulr Berichten: 54 |
Hoi Jette, Jouw vriend mag blij zijn dat hij een vriendin heeft die om hem geeft. Mooi hoor. Paul |
| reactie 3
|
|
|
Joehoee. Dankjewel ;$ Het kwam er ook in een keer uit toen hij alles vertelde! xx, |
| reactie 4
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hej jette mooi gedicht meid!!! echt uit je gevoel ontstaan, super!! natuurlijk minder leuk dat je het zelf meemaakt he... veel succes ermee, knuffel, jorina |
| reactie 5
|
|
|
Dankje wel! ;$ Ja maar het is volgens mij al bijna over! xx.jette |
| reactie 6
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
fijn!!!!! xx Jorina |