Gedichten check: Txt NL
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
gewoon een schets van iets zegmaar; met het oog op onze nieuwe koning, geeft me wel een gevoel, dus..: Leve de Koningin, Leve de Koning, Voor Nederland, ons broederschap, wat onmogelijk uitgewist kan worden, door niemand, niks, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, en dat zijn wij ook, niet vanzelf, Koninkrijk der Nederlanden, Holland, Mijn geboorteland, haven der vrije schippers, arbeiders, vrienden en gasten; wij! Ieder die met voet op Land staat, We zeggen en denken wat we willen, We zijn dromers, zonder grens, Omdat dromen noodzakelijk is, Realisten omdat we het vorm kunnen geven; laten we onszelf weer zijn. We varen, trotseren, accepteren, winnen, en blijven wie we zijn. Geschiedenis is geschiedenis, wij zijn wij, we hoeven niet, we zijn al hier! Geen beter hier dan hier…….. En ik draag het overal met mij mee, waar ik ook ga: Fijne n8 en goede week iedereen, groet Yvu22 |
| reactie 1
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Het nieuwe koningslied! |
| reactie 2
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
Dank je... Maar een lied...hmmm Ik wil niet gaan luisteren naar het Koningslied wat onlangs voorbijkwam in het gesprek van de pauzes van mijn werk.... ja heeel klein stukje maaree, ja nie ech heeah Ik verwacht meer een Braveheart achtige impact, waarvan de muziek gecomponeert is door Hanz Zimmer, of een als James Horner van Gladiator. Een stuk dat tot onze bron dringt, wakker maakt, Ruw, puur, en vrij. We zijn klein, maar je krijgt ons niet omver... maar daar is geen reden voor voor iemand dat te trachten...... Slaap goed en dank je Oranje zal u goed staan doei ~~~~* |
| Naar boven | |