Gedichten check: Ontmoeting
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Paulr Berichten: 54 |
Mijn eerste pennevrucht via via heb ik jou leren kennen moest er eerst aan wennen die innerlijke, maar o zo heerlijke onrust die mijn inhoudsloze leven sindsdien blust vuur dat al lang gedoofd was, maar nu weer laait onze ontmoeting heeft mij dolgedraaid slechts mijn ogen mochten passiespelen gedachten die ik alleen met jou zou willen delen durf het alleen niet... de kwetsbare tederheid maakt misschien plaats voor straffe bitterheid liever de smaak en het gevoel van een verboden en onzekere hartstocht geklemd tussen mijn lippen, maar wel mijn hart heeft bezocht onbeschrijvelijke warboel in mijn hoofd spreek er niet over, niemand die me gelooft probeer jouw silhouette uit mijn kop te wissen maar gedachten blijven hangen bij jouw beeltenissen laat het over me heen komen, ga niet weg sjit... ik ben wezenloos verliefd ik ben benieuwd of iemand dit gevoel van een onzekere, verboden liefde herkend. Paul |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik ben nog maar 14 maar ik herken het wel.. mijn liefde is niet verboden maar wel voor mijn gevoel erg onzeker en ik heb ook niet het gevoel dat mijn ouders hem ècht mogen.. echt een vreselijk mooi gedicht hoor! zo mooi! ik schrijf meestal niet over de liefde maar het is echt heel erg mooi! van linda |
| reactie 2
|
|
|
Paulr Berichten: 54 |
Hoi Linda, Leeftijd is niet zo erg belangrijk. Als je de tekst kan bevatten ben je oud genoeg. Het gaat erom wat je er bij voelt. En het is leuk als andere mensen zich kunnen vinden in een klein stukje tekst. Bedankt voor je gemeende complimenten Paul |
| reactie 3
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hej paul mooi gedicht en ik herken het wel ja ik schrijf net als lindah ook eigenlijk nooit over de liefde wel eens geprobeerd maar het lukt me niet echt xD xx Joop Ps: Lindah veel succes ermee meissie ik hoop dat je ouders gaan inzien hoe belangrijk hij voor je is en hem iig accepteren! |
| Naar boven | |