Gedichten check: ....
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
De apotheker geeft mij mijn weeklijkse proviand, een doos medicijnen voor mijn binnen- en buitenkant: Een pilletje met strijdlust en een drankje met wat moed een middel tegen zwakte voor wat stilte in mijn bloed een zalfje voor het litteken van die keer dat ik viel wat kalmerende kruiden voor de scheuren in mijn ziel een injectie met de wilskracht die ik eerder had gewild een tabletje dat de honger in mijn hart lichtelijk stilt vitaminen voor het vechten tegen wat mij heeft geraakt een pleister voor de wonden die ik zelf heb gemaakt. Met een hechting in mijn wezen en een brandblaar op mijn brein keer ik terug naar mijn wereldje waar ik nu mezelf kan zijn. Dit gedicht is niet door mij gemaakt , maar door Kirsten . Het heeft me heel diep geraakt en ik heb gevraagd of ik hem mocht plaatsen zodat zij ook meningen van andere mensen kon horen . Dus bij deze geef je mening ^^ |
| reactie 1
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik kan niet anders zeggen dan geweldig! Lekker ritme ook. Alleen zou je nog alinea's kunnen maken (van 4 regels), maar dat moet je zelf weten.. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
heel mooi! & inderdaad die alinea's leest fijner, maar erg mooi geschreven! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Inderdaad het is echt mooi |