Huiskamer: gelukkig zijn
|
startpost
|
|
|---|---|
|
jellzzz Berichten: 31 |
Gelukkig zijn Door alle treurigheid en pijn Ben ik vergeten hoe het moet Kan iemand mij vertellen Hoe je dat ook al weer doet? |
| reactie 1
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ook ik kan je helaas niet vertellen hoe het moet Maar geloof me ooit komt alles weer goed ! Moeilijke periode's zijn er om sterker van te worden en al kan je soms geen licht zien in een donkere diepe put ooit zal er een dag komen dan je uit de put komt En weer gaat leren hoe gelukkig zijn moet ( en dan te bedenken dat ik dit schrijf , terwijl ik zelf diep in de put zit .. ) Als je wilt praten .. Ik ben er voor je ( voor iedereen eigenlijk xD) |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Niemand kan je dat vertellen, omdat iedereen van iets anders gelukkig wordt of een gelukkig gevoel mag ervaren...blijf zoeken, maar ook niet te hard en probeer vooral te voelen als je iets doet of iets ervaart en zo kom je hopelijk stilletjes uit je negatieve gevoel en kan je weer af en toe met een glimlach door het leven Liefs Vicky |
| reactie 3
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Geluk kan je heel lang zoeken, maar op de momenten dat je het zoeken even staakt en alles even op zijn beloop laat, zul je zien dat het geluk zijn neus om het hoekje van de deur steekt |
| Naar boven | |