Huiskamer: Zijn mijn gedichten wel leuk?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
Hoi, ik heb nu een paar gedichten gemaakt en ik zou er graag de mening van anderen willen horen. Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie ervan en vinden jullie ze wel leuk??? xx Bibi |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik vindt jouw gedichten echt super |
| reactie 2
|
|
|
ooh dankjewel dat geeft me een super gevoel xxx Bibi |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zeker weten, jouw gedichten zijn echt leuk |
| reactie 4
|
|
|
dankjewel xx Bibi |
| reactie 5
|
|
|
plutoneptunus Berichten: 3 |
Als het om kunst gaat dan bestaat er geen leuk of stom (dichten is ook kunst). Het gaat erom wat jij er bij voelt/ervaart en niet wat een ander er van vind. Kijk naar Vincent van Gogh; hij werd belazerd, belachelijk gemaakt en afgekraakt en hij verdiende geen geld. Maar toch ging hij door met schilderen alsof er niets aan de hand was. Vandaag de dag worden zijn schilderijen de hemel in geprezen door de kenners. Dus mijn tip aan jouw is: let wat minder op reacties en beoordelingen en ga gewoon door met dichten ook als een gedicht van jouw laag beoordeeld wordt door anderen. Wees niet zo onzeker en doe waar je goed in bent! Trouwens ik vind jouw gedichten goed geschreven! en je bent pas 11 jaar! |
| reactie 6
|
|
|
Dankjewel xxx Bibi |
| reactie 7
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
En je dicht voor jezelf toch het meest? En deelt het alleen met anderen. Dus wat jij vind blijft het belangrijkst! |
| reactie 8
|
|
|
dankjewel |
| Naar boven | |