Gedichten check: Levensmoe
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Oke, ik kom niet verder dan dit. De enige vraag die momenteel door m'n hoofd spookt. Hoe vertel je dat je klaar bent met het leven dat je leidt Hoe vertel je dat je klaar bent zonder enige spijt Opgesloten, weggestopt het gevoel diep van binnen Hoe moet je dat uitleggen Waar moet je dan beginnen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi gedicht, wel lastige vraag. Je denkt toch niet echt zo over he ? |
| reactie 2
|
|
|
Dankje, en helaas wel, maar maak je geen zorgen, ik hou me groot. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gelukkig, houden zo |
| reactie 4
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Denk dat je met dit gedicht een mooi begin hebt gemaakt, laat mensen dit ook lezen. Als je erover kan praten al is het maar met een paar woorden, voel je een bepaalde rust die ik niet kan uitleggen, maar het is het proberen waart...echt! Wens je veel sterkte.. Liefs Vicky |
| reactie 5
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Wouw!! Dit gedicht kon ik eigenlijk wel hebben geschreven. Zo denk ik ook wel. Maar het gaat nu niet over mij. Mooi gedicht en ben het eens met Vicky. Blijf je zelf wees sterk en je komt er wel uit. |
| reactie 6
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Erg mooi geschreven, en als je eens hulp nodig bent.. je weet dat er veel mensen zijn die je willen proberen te helpen, waar dat kan. En ik wil je ook wel helpen, maar succes! Hou je groot, het komt goed! |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
Mijn dochter dacht er ook zo over als jij, al zei ze dat ze zich sterk hield. Echter, zij heeft het niet gered als je begrijpt wat ik bedoel. Het is daarom heel belangrijk dat er mensen in jouw buurt zijn en dat je altijd bereikbaar blijft, dag en nacht. Mijn dochter was niet bereikbaar en toen we haar vonden was het te laat. Laat je helpen door je dierbaren en stoot ze niet af. Een moeder houdt de rest van haar leven een schuldgevoel omdat ze niet snel genoeg ter plaatste kon zijn. Mijn dochters mobiele telefoon stond uit en vaste telefoon had ze niet. |
| reactie 8
|
|
|
Oh wauw, het spijt me om dat te horen. Wat verschrikkelijk. Maar echt, om mij hoef je je geen zorgen te maken. Het gaat al een stuk beter. M'n ouders weten hoe ik me voel, soort van. Het gaat met ups en downs, dat weet ik. Dichten is een uitlaatklep voor mij. Ik ben hier ook alleen te vinden als ik niet zo lekker in m'n vel zit. Maar nogmaals, maak je geen zorgen, ik hou me groot. Ik zou niemand verdriet willen doen. |
| reactie 9
|
|
|
Hoe komt het dat je levensmoe bent? Heb je een stoornis? Mijn dochter had borderline en ptss. En dank je voor je lieve reactie en ik hoop dat het goed met je blijft gaan en dat je ouders mogen genieten van je aanwezigheid. Wees je hiervan bewust en kop omhoog! |
| reactie 10
|
|
|
Ik weet niet of ik iets heb. Ik heb gewoon periodes dat al m'n levenslust weg is en ik vraag mezelf dan vaak af wat het nut van leven nog is en voel me vaak eenzaam, kort samengevat. |
| reactie 11
|
|
|
Heb je weleens een psycholoog geraadpleegd? Het lijkt mij dat je depressief bent. Ik zou ook levensmoe kunnen zijn maar heb daar een reden voor: mijn moeder stierf toen ik twaalf was, mijn man stierf toen hij tweeëntwintig was (ik was drieëntwintig) en mijn dochter is twee jaar geleden overleden, zij was pas zesendertig jaar. Van mijn ex-schoonzoon mag ik mijn kleinkind niet meer zien. Begrijp je nu waarom ik levensmoe zou moeten zijn? Ik schrijf (dagboek en vrij), lees en leer. Dat is mijn manier om mijn kop boven water te houden. Het leven is een strijd, voor veel mensen. Er is veel onbegrip en vooroordeel. Ik voel me ook soms eenzaam en verdrietig door het gedrag van anderen. Ik hoop dat je ooit weer levensvreugde krijgt. Dat wens ik je toe. lieve groetjes van mij, Sanita |
| Naar boven | |