Gedichten check: feedback
|
startpost
|
|
|---|---|
|
plutoneptunus Berichten: 3 |
Dit is een gedicht wat ik heb ingestuurd (nog niet goedgekeurd). Ik zou zeer graag feedback willen op de spelling, grammatica en de inhoud etc. ; oftewel alle aspecten van het gedicht. Ik vraag me ook af hoe het nou precies zit met het gebruik van leestekens in gedichten. Wie kan mij helpen? bij voorbaat dank! De Uitstekende Steen Languit viel ik op de grond baanbrekend door het stof Afvragend waarom keek ik achterom En was verbaasd door wat ik aantrof Een uitstekende steen op de berg die ik beklom Verward staar ik voor mij uit geschrokken van de pijn Dus neem ik de tijd om even uit te rusten aan de zijlijn Dan zit ik met de vraag 'zal ik maar teruggaan?' Nee dat doe ik niet, zonder vallen geen opstaan Ik voeg de daad bij het woord en strek mijn benen Ik wil de reis hervatten denkend 'pijn hoort er bij' Totdat ik zie dat de weg voor me bezaaid ligt met stenen Zoals die ene achter mij |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
met leestekens loop ik zelf ook altijd te klooien, meestal doe ik maar wat maar erg mooi gedicht! liefs |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mooi gedicht, je zou de hoofdletters weg kunnen laten spelfouten zie ik er niet tussen zitten en de leestekens, soms heb je nodig, je hebt ze in mijn ogen goed gebruikt. succes verder |
| Naar boven | |