Gedichten check: Op zoek naar een titel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Beste mede-dichters, ik heb een nieuw gedicht gemaakt, maar ik kan maar geen passende titel bedenken. Ik ben op zoek naar een passende titel voor onderstaand gedicht: Hier zit ik dan, ik voel me leeg en enorm verward In mijn hoofd zweven vragen, elk zonder antwoord Altijd heb ik geloofd in de kracht van mijn gevoelens Maar de tegenslagen lieten mij in mijn twijfels achter Er zijn dagen dat het lijkt of niets mij meer opvrolijken kan Maar ook op die dagen zijn er mensen die het toch weer lukt Ondanks de tegenslagen laten zij mij steeds het licht weer zien Dankzij hun weet ik dat er altijd iets positiefs in het leven zal zijn Zij zijn bijzonder, stuk voor stuk, en dat zal ik altijd blijven respecteren Sinds hun in mijn leven gekomen zijn, zijn al mijn zorgen voor altijd weg Ik sta sterker in mijn leven sterker dan ooit tevoren, de kracht is ontwaakt Door hun besefte ik dat ik er ook wezen mag, en lach ik de wereld tegemoet Ik ben ze ontzettend dankbaar voor de steun en vertrouwen in mij En ik weet dat ik ze nooit genoeg bedanken kan voor alles wat ze doen Maar toch vond ik dat ik het toch even zeggen moest, daarom dit gedicht Ik sluit af met de woorden: Blijf zoals jullie zijn, en ik zal altijd van jullie houden Alvast bedankt, gr, |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Positief bij tegenslag |
| reactie 2
|
|
|
margretl Berichten: 11 |
ontwakende kracht |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel mooi gedicht, dat als eerste Titel 1: Hier Zit Ik Dan Titel 2: In Mijn Hoofd Zweven Vragen Titel 3: Vragen Zonder Antwoord Ik weet niet wat een leuke titel zal zijn |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
"zij die de leegte opvulden" " dankbaar in de leegte" haha ik ben hier niet zo goed in ;p maar mooi gedichtje! |
| reactie 5
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Door hun Of Dankbaar Of De Kracht is ontwaakt Ik ben er niet zo goed in , maar dit kwam in mij op |
| reactie 6
|
|
|
Wat vinden jullie van deze titel: "Geloof in jezelf, dan komt alles goed" of iets in die trend |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mijn lichtpuntjes hoe vind je die of lichtpuntjes wel een mooi en sterk gedicht Timmyboy |
| reactie 8
|
|
|
Tim, dan zou ik doen als titel: 'Geloof in jezelf' |
| reactie 9
|
|
|
Aangezien het gedicht gaat over mensen die mij geholpen hebben, zat ik aan deze titel te denken: "De kracht van een ander" |
| reactie 10
|
|
|
Dat is ook een mooie titel |
| reactie 11
|
|
|
Gedicht is geplaatst en goedgekeurd onder de titel: "De kracht van een ander" |