Stel je voor: dit ben ik
|
startpost
|
|
|---|---|
|
jellzzz Berichten: 31 |
Hallo mededichters, Ik ben nieuw op deze site, dus bij deze stel ik me even voor Ik ben julia, 16 jaar, en woon ergens in de buurt van nijmegen. Ik hou van schrijven, het is voor mij geen uit de hand gelopen hobby, maar eerder een manier van leven..ik scrhijf wat ik beleef, en ik beleef wat ik schrijf. Ik schrijf graag boeken en verhalen, maar ook erg veel gedichten. Het beoordelen van mijn eigen werk vind ik een van de moeilijkste dingen die er zijn, Vaak vind ik het vreselijk als het goed is, en goed als het vreselijk IS. Daarom sta ik altijd open voor de mening van anderen, hoe uitgebreid en gestoord dan ook Naast schrijven hou ik heel erg van tekenen en ben ik een grote manga en anime-fan. Ik hoop het erg naar mijn zin te hebben op deze site, veel mededichters te kunnen ontmoeten en lekker veel te schrijven en te lezen |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
welkom dan julia, hier is genoeg te lezen, mededichters zijn er ook veel enne schrijven...........ja .........dat zul je toch zelf moeten doen, ben benieuwd naar je eerste werk. Succes, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Julia, ik ben benieuwd naar jouw gedichten |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom hier, wens jhe een fijne tijd, en ben benieuwd naar je gedichtjes! liefs |
| reactie 4
|
|
|
jellzzz Berichten: 31 |
Julia is eigenlijk mijn internetnaam...dat vind ik fijner, maar ik merk nu dat ik het toch vreemd vind om gedichten te plaatsen onder een naam die niet van mij is...dus vanaf nu is het jella. sorry voor de verwarring |
| reactie 5
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Welkom Jella! Ik wens je veel plezier op deze site! Jolien |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Leuk dat je er bent Jella! Welkom.... |
| reactie 7
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Welkom hier! |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Leuk, een nieuw lid. Welkom en veel suc6 met je gedichten |
| reactie 9
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Welkom bij de club Julia! Veel plezier op de site |
| reactie 10
|
|
|
fems Berichten: 4 |
ik ben ook nieuw, Ze zeggen altijd dat ik goed ben in gedichtjes en tekstjes maken... dus ik ga het hier ook eens proberen, kijken of jullie dat ook vinden... ik heb er nu 2 geplaatst... De meeste gedichten gaan rond het gewone leven.... Hoe moeilijk die soms is Groetjes |
| reactie 11
|
|
|
Welkom Fems, ik ben benieuwd |
| reactie 12
|
|
|
hallo, dank je, ik heb er 2 geplaatst hopelijk vind je ze en vind je ze mooi! |
| reactie 13
|
|
|
Ja, die ene heb ik gelezen. Die Engelse niet, ik ken geen Engels Plaats je er nog? |
| reactie 14
|
|
|
oei, engels is ook niet zo moeilijk hoor,...... je kunt het ook gewoon vertalen ejh, dan versta je het ook Ik ben er volop mee bezig, maar heb nu niet veel tijd door school en bepaalde activiteiten... Maar er komen er nog zeker meer op!!! |
| reactie 15
|
|
|
Oke tja, dat begrijp ik. Bijna zomervakantie gelukkig he Ik ben benieuwd naar je volgende gedichten |
| Naar boven | |