Huiskamer: Ziek
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
Hallo allemaal zoals jullie kunnen merken ben ik er al even niet dat komt omdat ik ziek ben het begon als griep maar dat is het niet nu zijn ze aan het uitzoeken wat het wel is ik ben heel erg moe de hele tijd en slaapt erg veel kom nergens aan toe en heb er even de puf niet voor om gedichten te lezen of te schrijven. Hoop er snel weer te zijn. Liefs Brigitte |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Brigitte, ik wens je heel veel beterschap en hoop dan weer snel iets van je te lezen hier. Rust goed uit en knap goed op. Sterkte, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Heel veel beterschap en dat je je snel beter voelt...Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heel veel beterschap en sterkte |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
heel veel beterschap! hopelijk kom je snel terug ! |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor jullie lieve reacties. hoop er snel weer te zijn. Doet me erg goed dit zo te lezen. Liefs Brigitte |
| reactie 6
|
|
|
Lieve Brigitte, hoe gaat het met je? Vanaf hier wil ik je een opkikkertje geven. Liefs, Marill. |
| reactie 7
|
|
|
Bedank allemaal..Het gaat eigenlijk wel ok voel me stuk beter nog wel veel moe Had stress overwerkt en verwaarsloosde griep Veel vitaminnen en veel rust Maar al met al voel ik me een heel stuk beter Liefs brigitte |
| reactie 8
|
|
|
fijn om te lezen Brigitte dat het weer beter met je gaat. Neem nog je rust. Liefs, Marill |
| reactie 9
|
|
|
MirandaHuifkens Berichten: 10 |
beterschap! weet je al wat het is? |
| reactie 10
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Fijn dat het weer wat beter gaat, doe rustig aan en neem de tijd! Heb je inderdaad gemist... Liefss! |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Beterschap! ik ben ook ziek, ga maandag naar de huisarts. |
| Naar boven | |