Stel je voor: Nieuw hier
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Mini-Roos Berichten: 3 |
Hoi allemaal, Ik ben Roos, ben 23 jaar en kom uit friesland. Alle een tijdje zit ik te denken om gedichten te gaan schrijven. Ik ben hier daarom voor tips en inspiratie. Waar moet trouwens een gedicht aan voldoen? Roos |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Heey nog een fries yaay ^^ ! Welkom hier op de site, je gaat het vast naar je zin hebben hier Een gedicht hoeft niet echt ergens aan te voldoen, je moet gewoon je hart en ziel er in steken en dan word het altijd iets moois Xx Lucas |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Inderdaad, een gedicht schrijf je vanuit je hart, gevoel, .., Het hoeft nergens aan te voldoen. Er zijn geloof ik wel regels(?) hoe een gedicht hoort uit te zien maarja, die regels lap ik toch wel een beetje aan m'n laars, het gaat tenslotte ook om de inhoud. |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Welkom hier!! En idd, gewoon je gevoel en gedachten opschrijven dat geeft de mooiste gedichten en die regeltjes zijn die belangrijk?? Voor de meeste onder ons niet...dus ben ik benieuwd naar je eerste schrijfsels Groetjes Vicky |
| reactie 4
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
welkom. Ik ben Bibi en 11 jaar Ik zit ook nog niet zolang op deze site en ik heb maar een tip voor je: ALWAYS BE YOURSELF. Trouwens ik wil je mijn gedichten lezen? |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
welkom hier ;D! hoop dat je hier genoeg inspiratie vind, vast wel veel plezier met lezen/schrijven! liefs,Rianne |
| reactie 6
|
|
|
hetzelfde ja |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Welkom, Friezen zijn altijd welkom. En net zoals Bibi zegt: blijf altijd jezelf |
| reactie 8
|
|
|
haha er zijn veel Friezen. ik hoor hier niet echt thuis! |
| reactie 9
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat maakt het uit of je een fries bent of niet, als je maar kunt dichten. Dat is ook de bedoeling van deze site |
| reactie 10
|
|
|
Dat is waar |
| reactie 11
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Welkom Mini-roos, ik hoop dat je veel plezier beleeft aan deze site. Hier kun je inspratie genoeg op doen. Ik ben benieuwd naar je gedichten. groetjes Erica |
| reactie 12
|
|
|
Mini-Roos Berichten: 3 |
Bedankt iedereen |
| Naar boven | |