Stel je voor: even voorstellen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
sandra77 Berichten: 3 |
Hoi allemaal, Ik wil me even voorstellen. Mjn naam is Sandra en ik ben 35 jaar en woon in Harderwijk. Ik schrijf al langere tijd gedichten. Lang heb ik er niets mee gedaan. Toen heb ik geprobeert om ze uit te geven, maar de uitgevers die ik heb benadert waren niet geinteresseerd in het uitgeven van (mijn) gedichten (ze zagen geen geld in verkoop van gedichten, dat zou niemand kopen vonden ze). Dus om toch mensen te bereiken met mijn gedichten ben ik mijn eigen website gaan maken, na wat wisselingen van provider is dat nu geworden home.caiway.nl/~adjo77 Maar nu ik deze site heb ontdekt zie ik toch misschien een mogelijkheid om mijn droom te verwezenlijken. Een echte gedichtenbundel uitegeven. Iemand heeft me al eens gevraagd of ik dat ging doen en zo ja dat ze er graag een wilde kopen. Dus wie weet, ooit. Veel leesplezier. En natuurlijk hoop ik zelf hier ook veel leesplezier te beleven. groetjes Sandra |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Welkom hier Sandra! Succes met het achrijven, hier en voor je boek, en veel leesplezier! Liefs,Rianne |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom hier |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Welkom! Leuk dat je er bent! |