1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Wat is hier mis mee?

1
datum 08-03-13 01:04
startpost
bibi2366
Vriendschap

Vriendschap is iets bijzonders
kan je heel veel geven
lief en leed delen
vriendschap kan fouten vergeven

Een echte vriend wijst je de goede weg
al gaat het je even niet zo goed
vrienden steunen je ook bij pech
en zijn soms hard in woorden

Een echte vriend is Rianne voor mij
een vriendin voor het leven
we zien mekaar niet elke dag
maar ze heeft mij veel gegeven

Dank je dat je Rianne bent
heerlijk dat je mij kent
In mijn hart zal je altijd
een speciale plek houden

twee een sterretjes mannetjes of vrouwtjes vonden dit erg slecht, zonder commentaar uiteraard, maar dit gedicht was voor een vriendin Rianne, niet die hier maar mijn eigen Rianne hahaha, en wordt omlaag gehaald, wat voor haar ook niet leuk is

ik zou graag willen weten hoe slecht het is en waarom

een één sterretje man of vrouw oké , maar twee, dan is er toch iets goede mis
datum 08-03-13 06:25
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Ik vind het gewoon een heel mooi gedicht,
En als je vriendschap beschrijft, is dat sowieso wel veel waard!
Van mij krijg je 5 sterren!
Liefs,
De andere Rianne
datum 08-03-13 08:44
reactie 2
margretl
Hier is helemaal niets mis mee!!
Je zet jouw gevoel over jullie vriendschap op papier en buitenstaanders moeten het als een eer zien dat ze voor heel even in het hart van een vreemde mogen kijken.
datum 08-03-13 10:26
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Niks mis mee hoor... integendeel! Het zijn jouw gedachten, jouw emotie, jouw gedicht. Laat je niet uit het veld slaan hoor... geloof in jezelf en wat je schrijft, Er zullen altijd andere meningen zijn. Ik heb je vijf sterren gegeven hoor Groetjes,

Bob
datum 09-03-13 00:18
reactie 4
Eri369
Ik vind dit ook een heel mooi gedicht. Gewoon omdat het recht uit jouw hart komt. Er zijn mensen die gedichten alleen mooi vinden als ze perfect rijmen en er een goed leesritme in zit, steeds hetzelfde aantal lettergrepen. Ik vind het ook heel vervelend als iemand een gedicht van mij 1 ster geeft zonder commentaar. Ik denk dan: stem dan niet maar ga verder zoeken naar een gedicht wat je wel mooi vindt. Laat je niet ontmoedigen door die ene ster. Je schrijft mooie gedichten en er zijn zat mensen die ze ook mooi vinden, maar geen sterren geven. Van mij krijgt deze ook 5 sterren.
liefs Erica
datum 09-03-13 14:07
reactie 5
Reiziger
Een mooi gedicht! Je schrijft het op zoals jij et velt en beleeft. Dat kan nooit verkeerd zijn. Er zullen altijd mensen zijn met andere meningen of smaken.
Laat je daardoor niet van je stuk brengen. Sterretjes zijn maar een waarderingssysteem war ook zure mensen zich af en toe op uitleven.
daar moet je niet te veel waarde aan hechten. Zoals het voor jou goed is, is het ook goed!
datum 09-03-13 23:32
reactie 6
bibi2366
bedankt allemaal, ik weet het ook wel, niet elk gedicht vind iedereen even leuk, prima, de algemenen mogen ze afkraken, die gefrustrerden mogen zich daarop uitleven

maar hier ging het mij om dat ik deze schreef voor mijn vriendin en gewoon niet snapten waarom, is net of ze de vriendschap erg vinden en afkraken

mijn vriendin woont een eindje uit de buurt en daarom zetten ik het hier, ook omdat ze graag op de hoogde blijft, wat ik zoals schrijf

dankzij jullie kan ik er weer tegen aan. bedankt
Naar boven

1

Reageren op: Wat is hier mis mee?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.