Gedichten check: Wat is hier mis mee?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Vriendschap Vriendschap is iets bijzonders kan je heel veel geven lief en leed delen vriendschap kan fouten vergeven Een echte vriend wijst je de goede weg al gaat het je even niet zo goed vrienden steunen je ook bij pech en zijn soms hard in woorden Een echte vriend is Rianne voor mij een vriendin voor het leven we zien mekaar niet elke dag maar ze heeft mij veel gegeven Dank je dat je Rianne bent heerlijk dat je mij kent In mijn hart zal je altijd een speciale plek houden twee een sterretjes mannetjes of vrouwtjes vonden dit erg slecht, zonder commentaar uiteraard, maar dit gedicht was voor een vriendin Rianne, niet die hier maar mijn eigen Rianne hahaha, en wordt omlaag gehaald, wat voor haar ook niet leuk is ik zou graag willen weten hoe slecht het is en waarom een één sterretje man of vrouw oké , maar twee, dan is er toch iets goede mis |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Ik vind het gewoon een heel mooi gedicht, En als je vriendschap beschrijft, is dat sowieso wel veel waard! Van mij krijg je 5 sterren! Liefs, De andere Rianne |
| reactie 2
|
|
|
margretl Berichten: 11 |
Hier is helemaal niets mis mee!! Je zet jouw gevoel over jullie vriendschap op papier en buitenstaanders moeten het als een eer zien dat ze voor heel even in het hart van een vreemde mogen kijken. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Niks mis mee hoor... integendeel! Het zijn jouw gedachten, jouw emotie, jouw gedicht. Laat je niet uit het veld slaan hoor... geloof in jezelf en wat je schrijft, Er zullen altijd andere meningen zijn. Ik heb je vijf sterren gegeven hoor Bob |
| reactie 4
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Ik vind dit ook een heel mooi gedicht. Gewoon omdat het recht uit jouw hart komt. Er zijn mensen die gedichten alleen mooi vinden als ze perfect rijmen en er een goed leesritme in zit, steeds hetzelfde aantal lettergrepen. Ik vind het ook heel vervelend als iemand een gedicht van mij 1 ster geeft zonder commentaar. Ik denk dan: stem dan niet maar ga verder zoeken naar een gedicht wat je wel mooi vindt. Laat je niet ontmoedigen door die ene ster. Je schrijft mooie gedichten en er zijn zat mensen die ze ook mooi vinden, maar geen sterren geven. Van mij krijgt deze ook 5 sterren. liefs Erica |
| reactie 5
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Een mooi gedicht! Je schrijft het op zoals jij et velt en beleeft. Dat kan nooit verkeerd zijn. Er zullen altijd mensen zijn met andere meningen of smaken. Laat je daardoor niet van je stuk brengen. Sterretjes zijn maar een waarderingssysteem war ook zure mensen zich af en toe op uitleven. daar moet je niet te veel waarde aan hechten. Zoals het voor jou goed is, is het ook goed! |
| reactie 6
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
bedankt allemaal, ik weet het ook wel, niet elk gedicht vind iedereen even leuk, prima, de algemenen mogen ze afkraken, die gefrustrerden mogen zich daarop uitleven maar hier ging het mij om dat ik deze schreef voor mijn vriendin en gewoon niet snapten waarom, is net of ze de vriendschap erg vinden en afkraken mijn vriendin woont een eindje uit de buurt en daarom zetten ik het hier, ook omdat ze graag op de hoogde blijft, wat ik zoals schrijf dankzij jullie kan ik er weer tegen aan. bedankt |
| Naar boven | |