Gedichten check: Machteloos
|
startpost
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Een schreeuw om hulp. En weer een dag niet gegeten . Trainen zo hard als het maar kan .... En dat elke dag weer Soms geeft het lichaam het op en moet het eten Maar daarna zal je weer trainen En ouders die het niet willen zien Ze doen er niks aan ... En ik sta machtelooss toe te kijken Te kijken hoe je achteruit gaat Wat kan ik doen ? Je luistert toch niet naar mij .. Ik ben bang , zo bang Straks kom je in het ziekenhuis , en wat moet ik dan doen ? IK ben machteloos en dat gevoel is zwaar Nee ik schrijf dit niet voor mezelf Maar voor mijn zusje , mijn zusje die anorexia heeft . Mijn ouders doen er niks aan , niemand die me echt begrijpen kan . Ik ben niet iemand die dat zomaar zegt , tegen haar ouders zegt let erop dat ze eet . Maar via via is mijn oma op de hoogte en heeft ze me moeder gebeld , en nog gebeurd er f*cking niks !! Het maakt me boos , maar vooral verdrietig en bang . Wat willen me ouders dan ? dat ze in het ziekenhuis beland ? Ik kan er niet mee omgaan ..... Hoe vinden jullie dit ''gedicht ''/ verhaal achtig iets ? Dit is waar , dit is wat ik momenteel doormaak |
| reactie 1
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Erg mooi gedicht. Als je hem nog niet hebt geplaatst, dan moet je dat zeker doen |
| reactie 2
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Anorexia is meer als een ziekte de enige die dat kan genezen is de persoon zelf als die inzicht krijgt, de rest lijd hard mee, veel zwijgen lieve mandy, je hebt het enorm mooi verwoord de last op je schouders is erg te zwaar blijf het van je afschrijven, dat helpt toch enorm |
| reactie 3
|
|
|
@bibi dat weet ik , Ze krijg nu geen suport meer ,.. Naar mij luisterd ze niet dus ik kan niks Dankje schrijven helpt echt . Ik voel me altijd een stukje beter als ik iets heb geschreven xxx |
| reactie 4
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Ik kan je het boek van Nikki Grahame " Dodelijk Dun " aanbevelen al is het van haar zicht uit geschreven, ze heeft ook een zus die erg leed door haar ziekte. Zij heeft het gered om te genezen en ze was een van de ergste gevallen ooit. Maar wat zoal in het hoofd van haar omgaat helpt je misschien om begrip en inzicht te krijgen |
| reactie 5
|
|
|
mmh ik zal er eens naar kijken |
| Naar boven | |