Gedichten check: Een traan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Autisme Berichten: 221 |
Bedankt om dit even te lezen...wie heeft er ook nood aan antwoorden? Groetjes Vicky langzaam rolt er een traan op weg naar wat je zou denken een eenvoudig bestaan hij rolt over mijn wang en neemt een heleboel vragen mee vragen die ik graag beantwoord zou hebben maar misschien is het beter zo en te aanvaarden dat er niet op elke vraag een antwoord is toch blijft het moeilijk om te leven zonder antwoorden het is een veiligheid die ik mis iets dat me kan beschermen als het weer gebeurd zekerheid dat ik niet zal verdwalen in mijn eigen verdriet voelen dat ik er niet alleen voor sta weten welke richting ik uit kan gaan ik sluit mijn ogen en ga mee in de richting van mijn traan naar wat ik hoop een zorgeloos bestaan |
| reactie 1
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Lieve Vicky, ik heb een gedicht voor je gemaakt: Zoveel vragen waar je nooit antwoord op krijgt Ik vraag het de Heer, maar ook die zwijgt Er zijn vele mensen die de juiste antwoorden missen Naar een juiste keuze daar kun je alleen naar gissen Of het de juiste was weet je pas achteraf Dan blijkt of je je op de goede weg begaf Ik denk wel eens: had ik maar van mijn leven een draaiboek Ik heb overal gezocht maar niet gevonden wat ik zoek Dan zou het leven wel een stuk makkelijker zijn Maar maakt het weer vreselijk saai op de lange termijn Mijn motto is: leef je leven en ga af op je gevoel Maak keuzes anders wordt je leven een warboel |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Vicky heel mooi omschreven de onzekerheden in ons leven vragen die we ons blijven stellen niemand kan je het antwoord vertellen het antwoord door Eri je gegeven is de rode draad door het leven luister naar je gevoel of intuïtie doorbreek eens de dagelijkse traditie |
| Naar boven | |