1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Thema volgende gedichtenwedstrijd

datum 05-03-13 01:01
reactie 16
Eri369
Ik vind het idee van Reiziger nog niet zo verkeerd. Dit is een once in a lifetime kans om een bundel te maken ter ere van de troonswisseling. Als we opschieten kunnen we die nog aan het nieuwe koningspaar aanbieden ook ;-). En voor degenen die niet zo koningsgezind zijn: jullie kunnen er ook jullie mening over de monarchie in kwijt he.
datum 05-03-13 10:24
reactie 17
besto
Alleen bij de eerste wedstrijd mochten er 3, tegenwoordig is dat al 1.

Het maken en drukken van een bundel kost elke keer veel tijd, om die reden laten we wat meer tijd tussen de wedstrijden. Ik denk dat een bundel over de troonswisseling wat kort dag zou zijn, helemaal omdat we in die periode ook met een verhuizing van ons kantoor en een vakantie zitten.

Het idee over de vakantiebestemming is geen slecht idee, meer ideeën zijn welkom.
datum 05-03-13 18:41
reactie 18
PatrickS
over de verwaarlozing van de aarde misschien? En de gevolgen daarvan zoals smeltende ijskappen, zinkgaten, orkanen etc.
datum 06-03-13 14:10
reactie 19
Hermikos
Het thema van de troonswisseling is op zich zo slecht nog niet. Maar bedenk wel, niet iedereen op deze site komt uit Nederland. Hier zitten ook Belgen en misschien nog andere nationaliteiten, en die weten niet zo veel van het thema af.
Dus lijkt het me beter om een thema te nemen dat iedereen aangaat.
datum 06-03-13 16:46
reactie 20
Bibilovesskielos
@Hermikos: dat is een heel goed aandachtspunt!
datum 06-03-13 17:42
reactie 21
bibi2366
het koningshuis zou wel geinig zijn, ik droomde een keer dat ik met hem ging trouwen, kan ik zo een gedicht van maken hahahaha, als was het alleen een droom

Vakantieliefdes zoveel negatief als positief is iets wat vanaf begin zomer in elke tijdschrift te vinden is, dus dat is een geliefd thema en iets waar iedereen wel iets over kan bedenken. Jong of oud, iedereen heeft ooit een vakantieliefde gehad denk ik of droomt ervan.
datum 06-03-13 19:13
reactie 22
Bibilovesskielos
@bibi2366 dat is een leuk idee
datum 12-03-13 21:38
reactie 23
Donkerman
ik heb eigenlijk een beetje moeite met het hele idee 'gedichtenwedstrijd'.

zoiets is natuurlijk erg triviaal en subjectief; warom zou iemand iets moeten kunnen winnen met versjes ? Wat is daar nu het doel van ? naar welke maatstaf moeten de gedichten beoordeeld worden?
datum 12-03-13 21:53
reactie 24
Jacoba Cornelia
Gedichtensite.nl heeft zojuist een gedichtenbundel uitgegeven met gedichten over het thema Troonswisseling. Zie www.gedichtensite.nl
Is het leuk om als thema te kiezen: Schrijf eens een gedicht bij een kunstwerk?
datum 13-03-13 06:10
reactie 25
PatrickS
Zinloos geweld lijkt me ook een goed en relevant thema
datum 13-03-13 15:31
reactie 26
Bibilovesskielos
@patrick dat is een goede, de beste tot nu toe
datum 14-03-13 13:38
reactie 27
Verwijderde gebruiker
Helemaal mee eens...! Zinloos geweld heeft ook mijn voorkeur.
datum 14-03-13 15:50
reactie 28
Bibilovesskielos
mee eens
datum 16-03-13 15:50
reactie 29
Verwijderde gebruiker
Ik zal wel een thema kiezen dat past bij een categorie met een klein aantal, zo wordt het aantal gedichten in deze categorie groter, want bij paas, kinder, franse enz.. gedichten zijn er heel weinig vind ik...
datum 16-03-13 16:54
reactie 30
Patros-Fibros
Zinloos geweld is een goed thema voor een gedichtenwedstrijd. Het is bij de tijd en het is ook een aandachtspunt waar meer begrip voor moet komen. Vooral na de dood op grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
Naar boven

Reageren op: Thema volgende gedichtenwedstrijd

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.