Huiskamer: Thema volgende gedichtenwedstrijd
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Ik vind het idee van Reiziger nog niet zo verkeerd. Dit is een once in a lifetime kans om een bundel te maken ter ere van de troonswisseling. Als we opschieten kunnen we die nog aan het nieuwe koningspaar aanbieden ook ;-). En voor degenen die niet zo koningsgezind zijn: jullie kunnen er ook jullie mening over de monarchie in kwijt he. |
| reactie 17
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Alleen bij de eerste wedstrijd mochten er 3, tegenwoordig is dat al 1. Het maken en drukken van een bundel kost elke keer veel tijd, om die reden laten we wat meer tijd tussen de wedstrijden. Ik denk dat een bundel over de troonswisseling wat kort dag zou zijn, helemaal omdat we in die periode ook met een verhuizing van ons kantoor en een vakantie zitten. Het idee over de vakantiebestemming is geen slecht idee, meer ideeën zijn welkom. |
| reactie 18
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
over de verwaarlozing van de aarde misschien? En de gevolgen daarvan zoals smeltende ijskappen, zinkgaten, orkanen etc. |
| reactie 19
|
|
|
Hermikos Berichten: 13 |
Het thema van de troonswisseling is op zich zo slecht nog niet. Maar bedenk wel, niet iedereen op deze site komt uit Nederland. Hier zitten ook Belgen en misschien nog andere nationaliteiten, en die weten niet zo veel van het thema af. Dus lijkt het me beter om een thema te nemen dat iedereen aangaat. |
| reactie 20
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
@Hermikos: dat is een heel goed aandachtspunt! |
| reactie 21
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
het koningshuis zou wel geinig zijn, ik droomde een keer dat ik met hem ging trouwen, kan ik zo een gedicht van maken hahahaha, als was het alleen een droom Vakantieliefdes zoveel negatief als positief is iets wat vanaf begin zomer in elke tijdschrift te vinden is, dus dat is een geliefd thema en iets waar iedereen wel iets over kan bedenken. Jong of oud, iedereen heeft ooit een vakantieliefde gehad denk ik of droomt ervan. |
| reactie 22
|
|
|
@bibi2366 dat is een leuk idee |
| reactie 23
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
ik heb eigenlijk een beetje moeite met het hele idee 'gedichtenwedstrijd'. zoiets is natuurlijk erg triviaal en subjectief; warom zou iemand iets moeten kunnen winnen met versjes ? Wat is daar nu het doel van ? naar welke maatstaf moeten de gedichten beoordeeld worden? |
| reactie 24
|
|
|
Jacoba Cornelia Berichten: 3 |
Gedichtensite.nl heeft zojuist een gedichtenbundel uitgegeven met gedichten over het thema Troonswisseling. Zie www.gedichtensite.nl Is het leuk om als thema te kiezen: Schrijf eens een gedicht bij een kunstwerk? |
| reactie 25
|
|
|
PatrickS Berichten: 57 |
Zinloos geweld lijkt me ook een goed en relevant thema |
| reactie 26
|
|
|
@patrick dat is een goede, de beste tot nu toe |
| reactie 27
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Helemaal mee eens...! Zinloos geweld heeft ook mijn voorkeur. |
| reactie 28
|
|
|
mee eens |
| reactie 29
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik zal wel een thema kiezen dat past bij een categorie met een klein aantal, zo wordt het aantal gedichten in deze categorie groter, want bij paas, kinder, franse enz.. gedichten zijn er heel weinig vind ik... |
| reactie 30
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zinloos geweld is een goed thema voor een gedichtenwedstrijd. Het is bij de tijd en het is ook een aandachtspunt waar meer begrip voor moet komen. Vooral na de dood op grensrechter Richard Nieuwenhuizen. |
| Naar boven | |