Ideeën en suggesties: Idee: verzameling+zoeken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ard-jan Berichten: 45 |
hallo, ik heb even twee dingetjes. Allereerst probeerde ik net een verzameling te maken van een aantal gedichten, maar sommige gedichten kan ik niet uit kiezen (omdat ze al in een andere verzameling staan misschien?). Is er een mogelijkheid dat ik gedichten in meerdere verzamelingen kan plaatsen? Ten tweede, toen ik wilde kijken of er al eerder dit 'probleem' gemeld is, merkte ik hoe lastig dat is zonder zoekfunctie. Al eerder merkte ik de beperktheid van de zoekfunctie als ik op zoek ben naar een dichter. Is het een idee om de zoekfunctie niet alleen voor gedichten te laten zijn, maar ook voor het forum en dichters. Bij de zoekresultaten zou dan een lijst kunnen komen, zoiets als dit: Gedichten, 2 resultaten 1. 2. Verzamelingen, geen resultaat Forum, 1 resultaat 1. Dichters, geen resultaat Zou zo iets mogelijk zijn? Groeten, Ard-Jan |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
zou idd erg handig zijn ...liefs brigitte |
| reactie 2
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Supergoed idee! Misschien nog een toevoeging; een FAQ pagina waar de meest gestelde vragen met antwoorden te vinden zijn. Daar kunnen vragen als deze ook in worden opgenomen |
| reactie 3
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Maar als je naar de ledenlijst gaat, kan je daar toch de dichters vinden? |
| reactie 4
|
|
|
ard-jan Berichten: 45 |
Alleen leden kunnen de ledenlijst zien, maar ik verwijs mensen die mij kennen door naar deze site voor mijn gedichten. Zij gaan zich niet aanmelden op deze site, alleen om mijn gedichten te lezen. Vandaar dat een zoekfunctie mij handig lijkt. |
| reactie 5
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ik zal eens kijken of ik de zoekfunctie wat kan uitbreiden. Opzich geen slecht idee. Binnenkort sowieso al een paar extra opties op de planning, zal deze ook meenemen. |
| reactie 6
|
|
|
Reiziger Berichten: 136 |
Kun je ons op de hoogte houden welke wijzigingen op stapel staan en wanneer? |
| Naar boven | |