1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Héééé :D

1
datum 14-02-13 15:48
startpost
JustAGirlCalledAlison
Hé hallo,
ik ben nieuw op deze site en ik dacht dat het wel leuk was als ik mezelf even voorstelde.
Verwacht niet veel want ik ben heel slecht in mezelf voor te stellen.
Ik heet Alison en ik ben ondertussen al zestien jaar.
Ik woon in België samen met mijn twee broers en zusje. Ik hou heel veel van hen ook al zijn er soms problemen.
Mijn hobby's zijn dichten, tekenen, zingen en muziek luisteren.
Kan ik goed zingen? Neen.
Kan ik heel goed dichten? Neen.
Kan ik heel goed tekenen? Neen.
Je hebt het door of niet maar ik ben verlegen en ook iets onzeker over mezelf dus daarom zou ik het leuk vinden om een paar mensen hier te ontmoeten.
xx JustAGirlCalledAlison
datum 14-02-13 16:53
reactie 1
huibvanriet
Hallo Alison,
Allereerst welkom op deze site. Jij hebt een eigen verhaal, zoals iedere persoon. Dus heb je iets te vertellen. Als je daarom iets vertelt met je hart is dat gewoon goed. Er is geen vergelijk, want jij bent uniek!!! Blijf daarom dicht bij jezelf.
Groet Huib
datum 14-02-13 16:55
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Welkom
Ik zou zeggen; gooi je gedichten op deze site. Misschien maak je juist wel hele goeie gedichten En je niet laten ontmoedigen, voor het geval dat je slechte reacies krijgt of kritiek.

Mijn moeder woont in Belgie, vlakbij zee Ik ga er morgen heen voor een weekendje, k heb er zin in Ik vind Belgie best een mooi landje
datum 14-02-13 17:08
reactie 3
gekke-ikke
heey,

Welkom op deze site, ik was eerst ook erg onzeker over mezelf en over mijn gedichten. Maar sinds ik heb meegedaan aan een dicht wedstrijd met mijn gedicht Droom ben ik dit niet meer want ik had de 4e plek . Ik ben ik ook erg fijn behandeld en het is hier net of je in een andere wereld zit weg van gepest en gekleineer.
Ik hoop dat jij dat ook zo gaat zien
Als je ergenst over wilt praten of gewoon gezellig wilt praten stuur me gerust een prive mail

Groetjes Gekke-Ikke
datum 14-02-13 18:55
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Welkom! Hopen dat je u goed zult voelen zoals iedereen hier op deze site!
datum 14-02-13 20:24
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Heeey Alison, super leuke naam trouwens. Ik woon ook in belgië hahah Welkom! hopelijk vind je het hier even fijn als ons, en dat dichten.. dat komt wel in orde !
Kus, Elke ♥
datum 14-02-13 21:26
reactie 6
Autisme
Welkom hier!!
Grtjs Vicky
datum 14-02-13 22:39
reactie 7
JustAGirlCalledAlison
Hallo iedereen,
dank je wel iedereen voor jullie leuke en aardige reacties.
Ik vind het echt leuk dat jullie allemaal zo hartverwarmend zijn.

xx Alison
datum 15-02-13 19:32
reactie 8
DJolien
Welkomm!!
datum 18-02-13 16:19
reactie 9
JustAGirlCalledAlison
Dankje
Naar boven

1

Reageren op: Héééé :D

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.