Stel je voor: Héééé :D
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JustAGirlCalledAlison Berichten: 34 |
Hé hallo, ik ben nieuw op deze site en ik dacht dat het wel leuk was als ik mezelf even voorstelde. Verwacht niet veel want ik ben heel slecht in mezelf voor te stellen. Ik heet Alison en ik ben ondertussen al zestien jaar. Ik woon in België samen met mijn twee broers en zusje. Ik hou heel veel van hen ook al zijn er soms problemen. Mijn hobby's zijn dichten, tekenen, zingen en muziek luisteren. Kan ik goed zingen? Neen. Kan ik heel goed dichten? Neen. Kan ik heel goed tekenen? Neen. Je hebt het door of niet maar ik ben verlegen en ook iets onzeker over mezelf dus daarom zou ik het leuk vinden om een paar mensen hier te ontmoeten. xx JustAGirlCalledAlison |
| reactie 1
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hallo Alison, Allereerst welkom op deze site. Jij hebt een eigen verhaal, zoals iedere persoon. Dus heb je iets te vertellen. Als je daarom iets vertelt met je hart is dat gewoon goed. Er is geen vergelijk, want jij bent uniek!!! Blijf daarom dicht bij jezelf. Groet Huib |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welkom Ik zou zeggen; gooi je gedichten op deze site. Misschien maak je juist wel hele goeie gedichten Mijn moeder woont in Belgie, vlakbij zee |
| reactie 3
|
|
|
gekke-ikke Berichten: 28 |
heey, Welkom op deze site, ik was eerst ook erg onzeker over mezelf en over mijn gedichten. Maar sinds ik heb meegedaan aan een dicht wedstrijd met mijn gedicht Droom ben ik dit niet meer want ik had de 4e plek Ik hoop dat jij dat ook zo gaat zien Als je ergenst over wilt praten of gewoon gezellig wilt praten stuur me gerust een prive mail Groetjes Gekke-Ikke |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Welkom! Hopen dat je u goed zult voelen zoals iedereen hier op deze site! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
Heeey Alison, super leuke naam trouwens. Ik woon ook in belgië hahah Kus, Elke ♥ |
| reactie 6
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Welkom hier!! Grtjs Vicky |
| reactie 7
|
|
|
Hallo iedereen, dank je wel iedereen voor jullie leuke en aardige reacties. Ik vind het echt leuk dat jullie allemaal zo hartverwarmend zijn. xx Alison |
| reactie 8
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Welkomm!! |
| reactie 9
|
|
|
Dankje |