Gedichten check: verloren gevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Oriana Berichten: 1 |
Zoals je het niet altijd zou zijn, Zo ben ik voor jou, een stilzwijgende blik in de zwijmende oceaan Het water vloeiend langs mijn gezicht Zwevend in het golvende water En mijmerend over de rode vlammen schijnend in jouw ogen Ik zie je graag, vertel je me Ik lach het weg Want je zegt vaak zo’n gekke dingen Geloven doe ik nooit Want je maakt me Altijd hartkloppend blij En tegelijkertijd brandt het zoals zuur Ik verlang naar je, zoals ik verlang naar pijn Ik wil je niet Ik wil je Ga weg Dit ontluikend leven die we verboden hebben te ontwaken Het weegt Zwaar Ik mag het niet laten blijken Kan het niet uiten Het is Er niet En het zal er nooit zijn En toch Voel ik het Zoals ik jouw zachte huid op mij voel We spreken er niet over Ik zie je niet Waarom blijf je dan zo dichtbij? Waarom handel je zo dromerig Als ik in je buurt ben Kijk niet in mijn ogen Verbrand de jouwe Ik wil ze niet meer zien Misschien wil ik Zelfs jou Niet Meer zien Duizend gedachten Duizend gevoelens Maar geen die te verklaren valt Ik wou dat het nooit gebeurd was Maar het is En ik kan het niet ongedaan maken Leven ermee, zal ik Hoe dom kun je zijn… |
| reactie 1
|
|
|
JustAGirlCalledAlison Berichten: 34 |
Gewoon een heel goed gedicht ga zeker verder met dichten. |
| Naar boven | |