Huiskamer: drukte
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
hee, laatste tijd heb ik het heel erg druk, en kom bijna niet meer aan het schrijven toe. veel schoolwerk, en lange dagen. daar wordt ik erg moe van. er gebeurt wel genoeg, en in mijn hoofd zit het ook wel, maar het komt gewoon niet op papier ofzo ook... daarom heb ik besloten om even helemaal een pauze van deze site te houden. geen idee voor hoelang, en misschien ben ik er volgende week wel weer, maar dan weten jullie het even tot snel, liefsxRianne |
| reactie 1
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Wij zullen je erg missen Rianne ik ben hier nog niet zolang, maar je gedichten vond en vind ik mooi maar natuurlijk begrijp ik het, soms lukt het schrijven even niet, is net of je handen niet meer het verlengstuk van je werken willen zijn. Ik had dat ook een keer, met korte verhalen, zo kwam ik bij gedichten. Ik hoop dat je gauw meer tijd hebt en ruimte om ons weer met je gedichten te verblijden |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Rianne, als ik me niet zal vergissen zullen velen je missen lieve meid neem je tijd succes met alles wat je bezighoudt liefs, Marill |
| reactie 3
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Schoolwerk is heel belangrijk voor je toekomst..we zien je hier vanzelf weer verschijnen... Succes! Groetjes vicky |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
bedankt allemaal! nu volgens mij de ergste drukte achter de rug, dus heb weer een hele hoop gedichten in gestuurd, en dan zien we wel weer hoe het loopt liefs, Rianne |
| Naar boven | |