Vragen over de site: Gedichten check
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Lawrence Berichten: 7 |
Heb al wat rond gezien, heb ook mijn eerste inbreng geleverd met een zelfgeschreven gedicht. Wat ik nu jammer vind, is dat heel wat mensen de gedichten bekijken, maar er slechts enkele reacties zijn. Ik vind het spijtig dat vele mensen de gedichten bekijken, maar slechts enkelen of geen een reactie delen. Hiervoor had ik me aangemeld, zodat ik beter zou kunnen worden in de kunst van het dichten, maar spijtig genoeg zijn er slechts een paar die hun mening delen. Kan hier iets aan worden gedaan? |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Hoi Lawrence, hier is alles free-lance welkom bij onze gedichten woorden die we richten naar een ieder die ze lezen wil mensen staan hier stil voor een paar woorden geluk maken zich verder niet druk over de emoties van de schrijver ik echter, waardeer je ijver schrijvend zul je heel veel leren en weet dat velen ons waarderen. Succes, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hi lawrence, Allereerst welkom op de site. Ik kan nog geen gedichten van je lezen en ook is er nog geen profiel van je zichtbaar. Ik weet niet of dat aan mijn computer ligt? Je opmerking m.b.t. de reacties of het waarderen van het gedicht d.m.v. de sterren is terecht. Ik ben het met je eens dat het tegenvalt. Ik heb ook graag meer reacties en/of opbouwende kritiek. Ik vind het zelf ook moeilijk om commentaar te geven. Ik denk dat er verder weinig aan kan worden gedaan. In ieder geval welkom op deze site en succes met je schrijfkunsten. Groet Huib |
| reactie 3
|
|
|
Lawrence Berichten: 7 |
Marill, dat is echt fantastisch hoe je dat deed! En bedankt! |
| reactie 4
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Hoi Lawrence, Welkom, en ook ik kan helaas geen profiel en dus ook geen gedichten van je zien. Misschien even vragen aan de admin of er iets fout zit? Wellicht heb je daarom nog geen reacties... |
| reactie 5
|
|
|
Yvu22 Berichten: 84 |
V.N. - Vertrouw Niemand. Vertrouw niemand, Geen geld, geen volk, geen religie,.. zeker nie!, Nog niet me vaderland, Waarheden zijn vergeten, we moeten bedelen, bezetelen en als dank, worden zelfs de overlevenden, van hongertijd en waterstrijd, echter nooit uitgestredende, uitgegeven, weggeschreven, En weggestopt als ziek! Wat nou ziek?! Klote-politiek, wie is hier ziek?! Geld heb niet, zie geen flikker, Maar een hoop stront ziet nog dat je mij beliegt, Ik ben een schyzofreak, unleashed op de beat, het rappert dan het giet, En de storm breekt aan! Theorie, eet ik niet, dus lul maar lekker verderrrr, Revolutie, dat wat de leugen achterliet, Dat waren mijn ’’stylo’’, ik, en me zakje wiet... Genaamd stress-shredder, groene redder, wet-hacker, crapp-packer, Ultimatum-, dead-lines- grens-verheffer, En dan kun je strepen trekken, lijnen stellen, hekken zetten, Maar je weet, de druk voor jullie wordt te groot! Sorry, vielleicht habe ik wat te veul wiet gerookt. Echter creatief zijn is vermakelijk, eet smakelijk en een fijne avond! Groetrjes Yvu22 |
| Naar boven | |