Vragen over de site: Hartje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Hoi allemaal, even een vraagje. Ik zie bij sommige gedichten een heel klein zwart hartje. Kan iemand mij uitleggen welke toetsen hier voor gebruikt worden? Groetjes, Besh Noemara |
| reactie 1
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Hallo Besh Noemara, om een hartje te krijgen druk je tegelijkertijd de alt knop en het nr 3 in dan verschijnt het vanzelf ♥ Succes!! Grtjs |
| reactie 2
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Yep inderdaad |
| reactie 3
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties, maar wat ik probeer het lukt niet. Ligt misschien aan mijn toetsenbord instelling? jammer |
| reactie 4
|
|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Hi Besh, Gebruik je misschien het tekstverwerkingsprogramma Page van Apple, dan zit 'het hartje' onder 'toon tekenweergave' onder symbolen --> diverse symbolen. Als je dan 'een hartje' selecteert zie je onder de optie lettertypevariatie (onder aan de lijst) nog veel meer variaties. In Word (Microsoft) is er toch ook een mogelijkheid tot het invoegen van symbolen. Kijk daar eens onder. Meestal wordt dan ook meteen aangegeven welke combinatie van toetsen het symbool weergeeft. Groet Huib |
| reactie 5
|
|
|
♥ Ik heb het gevonden onder wingbat, onder symbolen en gewoon gekopieerd, de sneltoets die daarbij staat werkt hier niet. Heel hartelijk bedankt Huib Groetjes, Besh Noemara |
| Naar boven | |