Huiskamer: Vraagje!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Hoooi, Ik had even een vraagje Ik kan niet naar een account van iemand anders gaan.. Dan zegt mn laptop dat de pagina geblokkeerd is ofzo.. Heel raar allemaal. Vroeg me af of misschien meer mensen hier last van hebben? Hoor het graag Liefs Alissa |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 6 |
hoihoi, Heb je er nog steeds last van? Ik niet namelijk. Misschien even contact opnemen met de beheerder. |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hier hebben we er ook geen last van, heb zo ook geen idee hoe het kan komen... |
| reactie 3
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Okee... raar :o |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Heb ik ook last van, echt irritant |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Ik niet hoor? |
| reactie 6
|
|
|
Fairouz Berichten: 9 |
ik heb een heel andere vraag. ik heb recentelijk een luister cd uitgebracht met een selectie korte verhalende gedichten. Ik vroeg me af of ik het hier promoten mag ??? ik heb gekozen voor een luister cd omdat ik dat pure luxe vind. de cd heet regenbogen . ik zal eerst even een antwoord afwachten of ik en waar precies ik mijn "werk"" mag promoten. Mail me gerust, Fairouz |
| reactie 7
|
|
|
Bibilovesskielos Berichten: 127 |
@Fairouz: kun je dat niet beter op je eigen forum pagina doen? @Alissaatje1997: ik heb er nooit last van, is het al opgelost? |
| reactie 8
|
|
|
Fairouz Berichten: 9 |
is goed hoor...ik wist eigenlijk niet of het wel mocht bedankt voor het antwoord, Fairouz |
| Naar boven | |