Gedichten check: L.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Lawrence Berichten: 7 |
L. Ik sta versteld Versteld van hoe je mij betoveren kon Zonder dat je mij iets had verteld Jouw lach en de glinstering in jouw prachtige ogen sloegen bij mij in als een kanon Je zei me dat me maatjes waren In enkele ogenblikken tijd Het is precies of ik ken je al jaren En ik elke dag aan de liefde voor jou lijd Ik had het nooit echt opgemerkt Totdat ene moment Dat je met me samenwerkt Ik hou van dit moment, de tijd waarin ik te weten kom wie je bent Een dag lijkt vergaan Maar dan kom jij Ik zou wel een moord kunnen begaan Was jij maar bij mij |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Lawrence, voor je eerste gedicht is dit niet slecht. Nu wil ik je een tip meegeven, maak de regels niet te lang, dat leest niet zo fijn. Dan maar liever kortere regels, ook al rijmen ze niet. probeer ook op de woorden te letten die niet helemaal kloppen, zoals de eerste regel van het tweede gedeelte, je zei me dat me {we} maatjes waren. Succes, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
Lawrence Berichten: 7 |
Ik snap je volledig! Heb nog een fout doordat ik op mijn iPod werkte, bedankt! |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
het gedicht is inderdaad niet slecht ! integenstelling, ik vindt 'm best wel mooi ! liefs |
| Naar boven | |