Gedichten check: Jullie reacties graag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Autisme Berichten: 221 |
Heb het even moeilijk en wil graag jullie reacties horen over dit gedicht. Alvast bedankt voor jullie eerlijkheid. Lieve groetjes Vicky Ik wou dat ik een doosje had Ik wou dat ik een doosje had Een doosje vol met woorden Woorden die ik nodig heb Nodig om te kunnen vertalen Vertalen wat ik voel Voel recht in mijn hart Mijn hart dat breekt Breekt doorheen al mijn gedachten Een doosje dat kan praten Praten voor mij Voor mij wanneer ik het moeilijk heb Moeilijk om iets uit te leggen Uit te leggen wat ik bedoel Bedoel met al mijn emoties Emoties die ronddwalen Ronddwalen in mijn lichaam Een doosje dat ik kan open doen Open doen wanneer ik het niet meer weet Niet meer weet hoe te ontsnappen Ontsnappen aan de enorme druk Druk om te moeten praten Praten met woorden Met woorden en niet met mijn ogen Mijn ogen kunnen praten Praten met een traan Praten met een blik Praten met de stilte De stilte...en mijn doosje... |
| reactie 1
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
er zijn vele gedichten geschreven..over een doosje.. maar gaan allemaal over wat je juist in het doosje zal willen doen,stoppen,verdwijnen.. dit is juist totaal het omgekeerde.. goed bedacht..en zeer mooi geschreven... maar weet...dat doosje bezit je diep in je innerlijk ik.. probeer hem te vinden en te openen...toi toi.. |
| reactie 2
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Erg mooi gedicht! Het is soms moeilijk om je emoties te uiten, maar gooi het er gewoon uit dat is het beste voor iedereen. xxlisanne |
| reactie 3
|
|
|
teigetje80 Berichten: 36 |
Een erg pakkend gedicht, mooi omschreven. Ik zou soms ook weleens zo'n doosje willen hebben. Maar wat Anonymous ook al zei, dat doosje ziet diep van binnen. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
heel mooi deze, en herkenbaar... veel sterkte ermee dan trouwens liefs Rianne |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Mooi geschreven ... sterkte! |
| reactie 6
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Een mooi gedicht, het is soms echt wel moeilijk om anderen te laten weten wat er in je omgaat, voor jouw nog moeilijker, sterkte en veel liefs Britta |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
wow, heel gevoelig gedicht. Autisme, dat doosje met al je emoties, woorden en gevoelens zit opgeslagen in je hart, als je het opendoet stromen al die emoties, woorden en gevoelens door elkaar naar buiten, dan ben je de controle kwijt. Of zie ik dit verkeerd? Het menselijk lichaam zit zeer ingewikkeld in elkaar, misschien kun je emotie voor emotie loslaten? |
| reactie 8
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ik vind het een mooi gedicht, goed verwoord! En sterkte!! Liefss |
| reactie 9
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
Super mooi gedicht en veel sterkte |
| reactie 10
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Mooi geschreven hoor, vergeet niet.. dat na tijden van regen de zon weer zal gaan schijnen... Liefs |
| reactie 11
|
|
|
Autisme Berichten: 221 |
Dank je wel voor jullie lieve reacties...doen me echt goed!!! Lieve groetjes Vicky |
| reactie 12
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik vind je gedicht echt mooi . Maar denk niet dat het alleen geld voor mensen met autisme , het geldt denk ik voor iedereen , Ik zou ook zo'n doosje willen Maar heb een tip ik zou ipv wou wilde doen dat is mooier |
| Naar boven | |