Gedichten check: verkeerd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 36 |
Waarom doe ik alles verkeerd? Elke keer als ik iets wil doen, gaat het mis. Iets zeggen, iets doen, iets maken en dat tegen iedereens ergernis. Waarom doe ik nooit iets goed? Goede dingen zeggen, de goede dingen doen. Was dat maar een keer zo en was ik maar niet zo'n oen. Iedereen gaat mij haten, van alle dingen wat ik doe en zeg. Ik zou er maar mee moeten leren leven, met al die pech! -------------------------------------------------- wat vinden jullie? |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Mooi gedicht ! komt me bekend voor heb ik ook weleens xxx |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel! Ik heb dat dus heel vaak. En dat is zo irritant. |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik flap er soms dingen uit die ik beter niet kan zeggen , echt heel schaamtelijk en vervelend:S |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
heel mooi, dat ken ik |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
heel mooi!! ik herken het zekerweten!! |
| reactie 6
|
|
|
malibukonijn Berichten: 2 |
/Mooi |
| reactie 7
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hihi het lijkt wel alsof je over mij schrijft joh heb er sowieso al vaak last van succes ermee en bedenk maar dat je vast ook veel goed doet =D xxx |
| reactie 8
|
|
|
Dankjewel allemaal! Het gedicht gaat eigenlijk over mijzelf, want al mijn gedichten schrijf ik over mijn gevoelens. Maar nu iedereen het kent, heb ik het zo te zien ook voor jullie allemaal geschreven! Ben blij dat ik niet de enigste bent met dit probleem. |
| reactie 9
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay ik ben ook lang gepest geweest en dan herken ik dit er ook in jmmr genoeg maar ik hoop dat je het niet meer zal mee maken eigenluk xje |
| Naar boven | |