Gedichten check: I'm back!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jana1996 Berichten: 7 |
hellooooo! Zoals jullie zien ben ik er weer! Tis weeral eventjes geleden door school maar vandaag tijdens een saaie les wiskunde is het me toch gelukt! Ik zou graag jullie mening hebben over dit gedicht omdat het mij eerste gedicht in het Engels is. Alvast bedankt! Lovies! I love you like.. my love for you like lights on the lake like lights from above my world changed since you came and lit up everything changed stars were brighter people were brighter and my heart was brighter but it couldn't last my love for you so strong stronger than anything stronger than before you walked away left me alone and I collapsed my love for you harder than ever harder than before I loved you yesterday I love you today and I'll love you tomorrow I always did and I'll always do.. |
| reactie 1
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Erg mooi hoor! Liefsdesiree |
| reactie 2
|
|
|
Samantha2001 Berichten: 1 |
Ik kan geen Engels dus ik heb geen beoordeling |
| reactie 3
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Het is een mooie Jana. We hebben hier op de site ook een "gedichtenslang Engels", gestart door Reiziger. Helaas kruipt hij een beetje langzaam. Iets voor jou om het weer vooruit te krijgen? Gewoon beginnen met het laatste woord van het laatste Engelse gedicht. www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/4159/4/ groetjes Erica |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
(Ik kan geen Engels Welkom terug |
| reactie 5
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
ben niet erg goed in engels, maar volgens mij is het best goed. Ik vind het trouwens een erg leuk gedicht en welkom terug! xxlisanne |
| Naar boven | |