Stel je voor: Hallo allemaal
|
startpost
|
|
|---|---|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Hallo, ik ben Britta en wil mij ook even netjes voorstellen. Ik schrijf al een tijdje verhalen, maar in de gedichtenwereld ben ik nieuw. Niet zo lange tijd geleden kwam er zomaar een gedicht in mij op en voelde ik mij ineens iets vrijer. Sindsdien schrijf ik elke dag wel een gedicht. over alles wat ik zoal meemaak. Zoveel mensen in het leven hebben pijn, maar ik kan ze niet helpen. Met mijn gedichten heb ik het idee, dat ik toch wat kan doen. Ik lees hier ook elke dag de ontroerende en bemoedigende gedichten van jullie, sommige maken mij aan het lachen, anderen laten mij meeleven . Ik ben blij dat ik deze site vond en hoop nog lang van alles hier te genieten en veel van jullie te mogen lezen. Ook hoop ik dat jullie mijn gedichten leuk vinden , commentaar is altijd welkom, ook kritiek, daar leer ik van. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 49 |
Leuk dat je er bent Britta! |
| reactie 2
|
|
|
Eri369 Berichten: 78 |
Welkom Britta, je schrijft mooie gedichten |
| reactie 3
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Welkom Je zal het vast naar je zin hebben haha |
| reactie 4
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Welkom Britta |
| reactie 5
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
hartelijk welkom Britta. Zoals Eri369 zei, je schrijft mooie gedichten. Liefs, Marill. |
| reactie 6
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Welkom! |
| reactie 7
|
|
|
bibi2366 Berichten: 47 |
Ik bedank jullie allemaal hartelijk voor dit warme welkom. Het doet mij erg goed dat mijn gedichten mooi worden gevonden, dat maakt mij heel erg blij. Ik vind het hier nu al gezellig.. Liefs van mij aan jullie en nog een keer bedankt |
| reactie 8
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
welkom |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
Welkom hier! Ga je gedichten eens lezen van de week Liefs |