Gedichten check: Alles wat ik kan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
ik kan alles of niets op mijn kop gaan staan dat is tenminste iets ik kan niet zo veel... kleine dingen iets groots in zijn geheel! ik kan iets maken en ik geraak op school als de bussen weer eens staken ik kan van sneeuw, bollen rollen én er een man van maken! ik kan stoeme dingen waar mee ik later niets mee kan beginnen... ik kan heel even kind zijn daar hou ik van een kindje, klein ik kan niet vliegen maar wel goed liegen (: al zeg ik het zelf ik kan heel veel weten maar minstens even veel heel erg snel vergeten ik kan iets heel bijzonder misschien niet een wonder maar ik kan leven! waarom allemaal? omdat het kan. terug van 'weggeweest', met nieuwe gedichten, véél nieuwe gedichten :p Veel liefs, Elke ♥ |
| reactie 1
|
|
|
this-is-just-desiree Berichten: 113 |
Leuk Elke! Wat een gedicht erg mooi Liefsdesiree |
| reactie 2
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
leuk maar twee kleine foutjes : 'stoMMEe dingen' en : iets heel bijzonderS |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Leuk gemaakt hoor, ik sluit me bij de rest aan |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
@Donkerman: stomme=stoeme dat is een dialectisch woord hier waar ik woon en daarom heb ik het gebruikt, het moet niet allemaal a.n zijn eh :p en bijzonder heb ik geschreven omdat het anders niet rijmt op wonder, maar toch bedankt om mij op mijn foutjes te wijzen! @de rest: Danku wel!! veel liefs, Elke |
| Naar boven | |