Ideeën en suggesties: naam dichter
|
startpost
|
|
|---|---|
|
huibvanriet Berichten: 93 |
Een vraag aan iedereen. Wat vinden jullie er van als er ook een zoekoptie op naam van de dichter mogelijk is? Ik heb al meerdere keren gehad, dat ik een bepaald gedicht wil terugzoeken en de titel niet meer wist, maar wel de naam van de dichter. Ook als vrienden van mij vragen op welke site ik mijn gedichten publiceer is het makkelijk als ze mijn naam in kunnen typen, zodat ze tegelijk bij mijn gedichten uitkomen. Groet Huib |
| reactie 1
|
|
|
Anonymous-1 Berichten: 76 |
volgens mij kun je bij ledenlijst op naam van dichter zoeken... |
| reactie 2
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ja, als lid zijnde kun je via de ledenlijst zolas Anonymous-1 al typte. Maar voor niet-leden is de Ledenlijst volgens mij niet zichtbaar. Net dat als je je niet hebt ingelogt, je volgens mij niet in de ledenlijst kunt komen. xx |
| reactie 3
|
|
|
Donkerman Berichten: 23 |
volgens mij moet je deze vraag aan Besto voorleggen... Je hebt inderdaad gelijk, Huib. Ook iemand die niet ingeschreven staat zou gedichten met behulp van de naam van de dichter moeten kunnen vinden. Djolien: dat is juist het probleem, ik denk dat Huib doelt op mensen die niet ingeschreven staan - ik denk dat dat de hoofdmoot van de bezoekers betreft. Mensen willen best gedichten lezen, maar ze hebben niet altijd zin om zich in te schrijven. Voor hen is het zoeken naar een gedicht net als zoeken naar een speld in een hooiberg! |
| reactie 4
|
|
|
Hermikos Berichten: 13 |
Mij lijkt het ook leuker, beter, makkelijker als gewone bezoekers ook kunnen zoeken op de naam van de schrijver. Al is het maar met de gewone zoekfunctie en niet een hele lijst met alle leden zoals wij kunnen zien. |
| reactie 5
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
ik ga akkoord met Hermikos |
| reactie 6
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Strak plan! |
| reactie 7
|
|
|
Iloveher Berichten: 17 |
Ik had dit probleem ook al vaker voor! Die zoekfunctie zou ik echt handig vinden. xx |
| Naar boven | |