1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Gedichtenwedstrijd

1
datum 14-01-13 14:30
startpost
Mrssterretje
Hallo,

Wanneer ik een gedicht instuur voor de gedichtenwedstrijd, staat er nergens dat het gedicht meedoet aan de gedichtenwedstrijd. Niet boven het gedicht en het staat niet in de lijst, terwijl ik wel het vinkje heb aangeklikt. Ik heb het al een keer opnieuw ingestuurd. Ligt dat aan mijn internet of heeft dit een reden?
Groetjes Noes
datum 14-01-13 16:45
reactie 1
PatrickS
Even geduld hebben denk ik.. Misschien duurt het even voordat het in de lijst verschijnt
datum 14-01-13 16:56
reactie 2
besto
Het gedicht zou wel in de lijst van de Gedichtenwedstrijd zelf moeten komen, de vermelding bij het gedicht zelf is er pas wanneer de stemronde is geopend.

Als het niet lukt, stuur even een berichtje met welk gedicht het is. Dan kijk ik het voor je na.
datum 14-01-13 16:58
reactie 3
Mrssterretje
@besto ik heb gehoord van anderen dat het wel in de lijst staat maar bij mijzelf staat het niet dus ik denk dat het aan mijn internet ofzo ligt?
Het gaat om het gedicht Bosje bloemen
datum 14-01-13 17:03
reactie 4
besto
Waar staat het precies niet?
datum 14-01-13 17:08
reactie 5
Mrssterretje
Op mijn computer staat het niet bij het kopje gedichtenwedstrijden, waar alle gedichten staan. Daar staan 100ingezonden gedichten maar niet de mijne. Maar kan zijn dat het aan mijn internet ligt ?
---------------------------------------------------
Ik heb even op mijn mobiel gekeken en daar staat het wel gewoon dus het ligt aan mijn computer denk ik. Bedankt voor de moeite in ieder geval !
datum 15-01-13 17:00
reactie 6
besto
Dat is wel heel raar, hij staat ergens onderin de lijst volgens mij. Ik kan er ook niet zoveel aan doen, want het zou gewoon moeten kloppen.
datum 03-02-13 20:47
reactie 7
Verwijderde gebruiker
hallo mijn gedicht zat in de stemronde en die is eruit omdat ik hem moest wijzigen, nou is het gedicht wel opnieuw goedgekeurd maar hij staat niet terug in de wedstrijd, word dit nog wel gedaan of niet?
Naar boven

1

Reageren op: Gedichtenwedstrijd

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.